شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روز قدس#فلسطین#قائم
نشست تخصصی «آزادی قدس نزدیک است» |در حال تکمیل

روز قدس و فلسطین هرگز فراموش نخواهد شد

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه روز قدس و فلسطین هرگز فراموش نخواهد شد گفت:روز قدس تنها متعلق به مردم فلسطین نیست و آزادی قدس شریف به زودی محقق خواهد شد که دروازه‌ای برای گام‌های بزرگتری است.
خبرگزاری میزان -  نشست تخصصی به مناسبت یوم الله قدس با عنوان «آزادی قــدس نـزدیـک اسـت» با حضور و گفت‌وگوی خالد قدومی «نماینده جنبش حماس در ایران»، ناصر ابو شریف «نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران»، سید عبدالله صفی‌الدین «نماینده حزب الله لبنان در ایران»، حسین رویوران «معاون سیاسی و بین‌الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین» و نصرت‌الله لطفی «قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور» بدون حضور جمعیت و با حضور برخی از خبرنگاران  و رسانه‌های جمعی شاخص برگزار شد.
 
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ضمن پاسداشت یوم‌الله روز جهانی قدس بیان کرد: امسال هفتاد و سومین سال اشغال فلسطین و شکل‌گیری نظام سلطه و خبیث رژیم صهیونیستی است. امام خمینی رحمت‌الله آخرین جمعه را روز قدس نامیدند و این نقطه عطفی برای مردم مظلوم فلسطین برای دادخواهی و دفاع و ادامه مبارزات آن‌ها شد.
 
وی ادامه داد: روز قدس تنها متعلق به مردم فلسطین نیست و آزادی قدس شریف به زودی محقق خواهد شد که دروازه‌ای برای گام‌های بزرگتری است. آزادی قدس شریف از چنگال دژخیمان و دفاع از فلسطین همان دفاع از اسلام است.
 
تکمیل می‌شود