شهرخبر

آمادگی تلویحی ترامپ برای نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴


آمادگی تلویحی ترامپ برای نامزدی در انتخابات 2024

رئیس جمهور پیشین آمریکا به طور تلویحی از آمادگی اش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ میلادی خبر داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه با وبگاه دیلی وایر گفت: اگر برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد شوم، طرفداران و حامیان من خیلی خوشحال خواهند شد.

بر اساس این گزارش، وی در پاسخ به این سئوال که "آیا تصمیمی برای اعلام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 میلادی دارید؟"، گفت: منتظر هستم تا در موقع مناسب تصمیم نهایی ام را درباره نامزدی اعلام کنم.

ترامپ اظهار داشت: الان خیلی زود است ولی تصور می کنم وقتی تصمیم نهایی ام را اعلام کنم، مردم و طرفدارانم خیلی خیلی خوشحال خواهند شد. من به طور جدی به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری 2024 فکر می کنم.

این برای نخستین بار است که رئیس جمهور پیشین آمریکا رسما گفته است که طرفدارانش از نامزدی او در انتخابات بسیار خوشحال خواهند شد.

برخی رسانه های آمریکایی گزارش داده‌اند که میزان حمایت جمهوریخواهان از ترامپ پس از 100 روز از کنار رفتن وی از سمت ریاست جمهوری، به طور محسوسی کاهش یافته است.

نظرسنجی جدید شبکه ان بی سی نیوز نشان می دهد تنها 32 درصد رای دهندگان آمریکایی از ترامپ حمایت می کنند و بیش از 55 درصد نیز دیگر حاضر به حمایت از وی نیستند.

انتهای پیام/