زنده زنده سوختن زن مشهدی با کودکی که در آغوش داشت

به گزارش رکنا، خودرو پراید با 7سرنشین در یکی از بزرگراه های مشهد در حرکت بود، کسی نمی دانست آن ها سفرشان را از کجا آغاز کرده و قرار بوده به کجا بروند، اما سرنوشت عجیبی در تعقیب سرنشینان خودرو بود، زیرا در ابتدای جاده فریمان، خودرو دستخوش سانحه شد و در پی آن مادر به همراه فرزند خردسالش، سفر آخرت را آغاز کردند.

شعله های آتش، خودرو را در خود بلعیده بود، این اولین مشاهدات آتش نشانان ایستگاه سی ونهم مشهد بود که برای امدادرسانی به سرنشینان گرفتار در میان خودرو به محل اعزام شده بودند.

وقوع حادثه را دقایقی قبل شهروندان و رانندگان عبوری در ابتدای جاده فریمان، مقابل شهرک طرق به سامانه ۱۲۵اطلاع داده بودند. آن ها وحشت زده از شنیدن صدای دل خراش کمک افرادی درون یک پراید که دچار آتش سوزی شده بود، ناتوان از کمک بلافاصله موضوع را به آتش نشانی اطلاع می دهند.

مرگ در کمین 7شهروند

آتش نشانان با حضور در محل حادثه، متوجه شدند که خودرو پراید با 7سرنشین اسیر شعله های آتش شده است.

بی درنگ عملیات خاموشی آتش آغاز شد و دقایقی بعد با فروکش کردن شعله ها، عملیات بیرون کشیدن افراد گرفتار از آتش آغاز شد.

مرگ دل خراش مادر و فرزند

به گفته معاون عملیات آتش نشانی مشهد، با بیرون کشیدن افراد و معاینات اولیه از سوی تکنیسین های اورژانس در محل مشخص شد که یک مادر جوان به همراه فرزند خردسالش جان باخته اند.

آتشپاد دوم مهدی رضایی درباره وضعیت دیگر مصدومان این سانحه نیز اعلام کرد: 5مصدوم دیگر نیز به علت وخامت وضع جسمانی شان بلافاصله به بیمارستان های شهید کامیاب و امام رضا (ع)، منتقل شدند.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد درباره دیگر جزئیات منجر به حادثه اعلام کرد: براساس مشاهدات کارشناسان ما، این خودرو به دلایلی نامشخص از مسیر اصلی منحرف و باک آن سوراخ می شود که حدود ۱۰متر خط بنزین روی زمین وجود داشته، سپس خودرو جلوی یک پل عابر به درون پیاده رو پرت شده و آتش می گیرد.