شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#سپاهان#لیگ برتر

عقیلی: دیدار سپاهان ـ پرسپولیس شاید مثل بازی رفت کم‌موقعیت باشد/ شانس قهرمانی هر ۲ تیم برابر است


عقیلی: دیدار سپاهان - پرسپولیس شاید مثل بازی رفت کم موقعیت باشد/ شانس قهرمانی هر 2 تیم برابر است

هادی عقیلی مدافع پیشین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اعتقاد دارد، شانس هر دوی این تیم‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر برابر است.

هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل حساس دو تیم و اینکه بازیکنان و مربیان دو تیم گفته‌اند که این بازی قهرمان لیگ برتر را مشخص نخواهد کرد، گفت: روی کاغذ این بازی نمی‌تواند قهرمان لیگ را تعیین کند، ولی قطعاً امتیازات آن برای هر دو تیم در راه رسیدن به قهرمانی مهم است. وقتی دو تیم گزینه سقوط هستند، بازی مستقیم شش‌امتیازی می‌شود و بازی تیم‌های بالای جدول هم چنین شرایطی دارد. اگر این بازی در ابتدای فصل بود فقط بحث کری وجود داشت، ولی الآن بحث امتیازگیری و نزدیک شدن به قهرمانی هم مهم است. قطعاً ارزش و اهمیت این بازی بیشتر از بازی‌های قبلی دو تیم است.

وی در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم در این بازی شانس بیشتری برای برد خواهد داشت؟»، ‌تصریح کرد: نمی‌توان گفت کدام تیم شانس بیشتری دارد. اعتقاد من این است که انجام بازی بدون تماشاگر شانس میزبانی را از سپاهان ‌می‌گیرد، همان‌طور که پرسپولیس هم در بازی رفت از امتیاز میزبانی و حمایت هوادارانش بهره نمی‌برد. هر دو تیم، تیم‌های باکیفیتی هستند و هر وقت که لازم باشد می‌توانند برنده شوند و امتیاز بگیرند. این بازی قطعاً برای هر دو تیم سخت خواهد بود و شاید مثل بازی رفت کم‌موقعیت باشد، البته امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و شاهد دیداری زیبا و پرگل از سوی هر دو تیم باشیم.

عقیلی در مورد اینکه برخی معتقدند پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی و فنی نسبت به سپاهان برتری دارد، خاطرنشان کرد: در اینکه پرسپولیس تیم باکیفیتی است هیچ شکی وجود ندارد، ولی سپاهان هم در این فصل نشان داده که تیم باکیفیتی است. این تیم فصل گذشته هم کیفیت خوبی داشت و در آخرین هفته‌ها نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد، در غیر این‌ صورت می‌توانست امسال خودش را در آسیا نشان دهد. هر دو تیم کیفیت فنی خوبی دارند، ولی از لحاظ تاکتیکی دو سبک متفاوت را ارائه می‌کنند. اگر یادتان باشد پرسپولیس در بازی رفت تیم برتر میدان نبود، چون از لحاظ بازیکن در تنگنا بود، ولی با اضافه شدن بازیکنان جدید این مشکل برطرف شد. در طرف مقابل سپاهان هم منظم‌تر از نیم‌فصل اول است و یکی از بهترین بازیکنان یک دهه اخیر (احسان حاج‌صفی) را هم جذب کرده است.

مدافع پیشین سپاهان در پاسخ به این پرسش که شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است، گفت: شانس پرسپولیس و سپاهان برابر است و چیزی قابل پیش‌بینی نیست، ولی استقلال هم می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد. این تیم در بازی‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است و شانس قهرمانی دارد.

 

انتهای پیام/+