به گزارش برنا؛ سامسونگ معمولا بروزرسانی‌های جدید اندروید را در اختیار اکثر گوشی‌ها خود قرار می‌دهد و معمولا محصولات خود را با ادعای پشتیبانی طولانی مدت عرضه می‌کند. حالا به نظر می‌رسد دو گوشی‌ پرطرفدار این شرکت یعنی گلکسی اس ۸ و نسخه پلاس آن، دیگر قرار نیست آپدیت‌های نرم‌افزاری اندروید را دریافت کنند.

با این وجود باید به این نکته اشاره کرد که این گوشی‌ها پیش از این در برنامه شش ماهه سامسونگ قرار داشتند، یعنی طی سال تنها دو بروزرسانی برای آن‌ها منتشر می‌شد. آخرین بروزرسانی گلکسی اس ۸ به همراه وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۱ منتشر شده بود.

در نظر داشته باشید که برخی مدل‌های این سری هنوز در لیست ارائه شده از سوی سامسونگ حضور دارند. گلکسی اس ۸ اکتیو به صورت سه ماهه و اس ۸ لایت همچنان دوبار در سال بروزرسانی‌های نرم‌افزاری سامسونگ را دریافت خواهند کرد.

اخیرا مشخصات گوشی میان‌رده گلکسی A82 5G منتشر شده بود و حالا نام این گوشی نیز پیش از عرضه رسمی در لیست ارائه شده از سوی سامسونگ دیده می‌شود. طبق این لیست سامسونگ بروزرسانی نرم‌افزاری گوشی گلکسی A82 5G را به صورت سه ماهه عرضه خواهد کرد.

سامسونگ هنوز به صورت رسمی گوشی گلکسی A82 5G را معرفی نکرده است. با این وجود گوشی دیگری تحت عنوان «گلکسی کوانتوم ۲» در بازار کره جنوبی معرفی شد که به نظر می‌رسد از نظر طراحی و مشخصات تفاوتی میان این دو گوشی وجود نداشته باشد. با این وجود می‌توان انتظار داشت که گوشی گلکسی A82 5G به چیپ اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر امولد ۶.۷ اینچی با رزولوشن +WQHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شود.