شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#احمدی نژاد

چرا احمدی نژاد مهم نیست اما ظریف اهمیت دارد؟

کدخبر: 410027
اقتصاد نیوز : محمد مهاجری در یادداشتی تلگرامی نوشت: چندماه است محمود احمدی نژاد در اظهارات سریالی اش، به افراد و سازمانها و دستگاههای مختلف نسبت هایی می دهد که بعضی از آنها به وضوح دروغ است و بخشی دیگر مصداق تهمت و در پاره ای موارد نیز صحت و سقم آنها مشخص نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، فعال رسانه ای اصولگرا، در یادداشتی نوشت: ندیده ایم هیچ یک از مقامات قضایی و غیرقضایی در باره حرف های احمدی نژاد واکنش نشان دهند. علت چیست؟

 محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت:

چندماه است محمود احمدی نژاد در اظهارات سریالی اش،  به افراد و سازمانها و دستگاههای مختلف نسبت هایی می دهد که بعضی از آنها به وضوح دروغ است و بخشی دیگر مصداق تهمت و در پاره ای موارد نیز صحت و سقم آنها مشخص نیست.

با این حال ندیده ایم هیچ یک از مقامات قضایی و غیرقضایی در باره حرف های او واکنش نشان دهند. بخصوص اصولگرایان تقریبا به نوعی خفقان گرفتار آمده اند.

برای این سکوت، دلایل و توجیهاتی بیان شده از جمله اینکه:

- احمدی نژاد دچار اختلال روانی است و طبق قانون،بیماران روانی مسئولیت کیفری در برابر اعمالشان ندارند.

- او برای جلب توجه دست به چنین کارهایی می زند.

- عامل سرویسهای اطلاعاتی بیگانه شده و قصد بلوا دارد.

- از سوی افرادی در داخل،بازیچه قرار گرفته تا اهداف آنها را محقق کند.

- می خواهد با تهدید به افشای اطلاعاتی که دارد، از محاکمه و برخورد قضایی در امان بماند.

حرفهای او حتی تا توهین به رهبری نظام و حتی نشانه های براندازی حکومت هم پیش می رود اما به یکی از دلایل بالا و غیر آن  مورد توجه قرار نمی گیرد.

اما یک اظهارنظر ظریف که فاقد همه ویژگیهای بالاست ، به شدت برجسته می شود و مورد حمله قرار می گیرد. چرا؟

بسیار روشن است. برخلاف احمدی نژاد که هیچ جایگاهی در نظام(منهای علاقه صداوسیما  به او که با نظرسنجی های ساختگی ، برایش پایگاه اجتماعی چنددرصدی می تراشد) ندارد، محمدجواد ظریف با وجود تخریب های ۲-۳سال گذشته که او را حتی به جاسوسی متهم کرده اند، در افکار عمومی بالاترین میزان محبوبیت را دارد و هنوز هم حتی اگر نامزد انتخابات نشود، حمایتش از هر کاندیدای دیگری ، با شانس بالا برای برنده شدن همراه است.