شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش

اطمینان تشکیلات خودگردان به صهیونیست‌ها: اجازه عملیات ضد اسرائیلی در کرانه باختری نمی‌دهیم


اطمینان تشکیلات خودگردان به صهیونیست‌ها: اجازه عملیات ضد اسرائیلی در کرانه باختری نمی‌دهیم

رسانه صهیونیستی «یسرائیل هیوم» از رایزنی و تماس‌های رد و بدل شده میان دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان و ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات ضد صهیونیستی در «زعتره» در نابلس پرده برداشت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در گزارشی که خبرگزاری فلسطینی شهاب منتشر کرده، آمده است که مقامات امنیتی تشکیلات خودگردان پس از عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری به همتایان خود در رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که تشکیلات خودگردان اجازه عملیات ضد اسرائیلی در کرانه باختری را نخواهد داد.

همزمان کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از مشارکت دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان و کمک آنها به نظامیان رژیم صهیونیستی برای یافتن عاملان عملیات ضد صهیونیستی خبر داد و اعلام کرد که دستگاه‌های امنیتی این تشکیلات، خودرویی که از آن استفاده شده است را پیدا کرده‌اند.

همزمان رسانه های صهیونیست به نگرانی شهرک نشینان در کرانه باختری درباره تکرار عملیات ضد صهیونیستی مشابه آنچه در «زعتره» رخ داد، خبر دادند و اینکه آنها نگران هستند که این سرآغاز موج جدیدی از عملیات‌ باشد.

شهرک نشینان از ارتش این رژیم به شدت به علت عدم اقدام مناسب و نبود توان بازدارندگی در قبال این قیبل رخدادها انتقاد کردند.

این شهرک نشینان این سئوال را از خود می‌پرسند که مگر می‌شود که در منطقه امن و تحت تدابیر شدید امنیتی، عملیات انجام شود و عاملان بتوانند بگریزند.

رئیس شورای اوقاف قدس امروز گفت: اوضاع در قدس خطرناک است و ادامه تعدی به مقدسات اسلامی قابل سکوت کردن نیست به ویژه که شهرک‌نشینان خود را مهیای حمله بزرگ در روز 28 رمضان می کنند.

به گزارش تسنیم، پایگاه خبری عبری زبان "هار هبایت حدشوت" اعلام کرد که گروهک‌های یهودی با صدور فراخوان‌هایی گسترده خواستار تعرض گسترده شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در روز دوشنبه آینده مصادف با 28 ماه مبارک رمضان شدند. 

به گفته این منبع، در این فراخوان‌ها تاکید شده که باید رکورد تعرض حداقل 2000 صهیونیست به مسجد الاقصی شکسته شود.

شیخ سهلب به رادیو قدس گفت: وظیفه ما ایستادگی در برابر حملات شهرک نشینان و آنچه برنامه ریزی می‌کنند، است. اشغالگران از شروع ماه رمضان بر خلاف سال‌های قبل عمل کرده اند و مانع از توقف حملات شهرک نشینان نشده‌اند و حملات ادامه دارد.

وی بیان کرد: اشغالگران در مسجد الاقصی و قدس حقی ندارند. دولت اردن به ساکنان قدس حق تملک در خانه هایشان در شیخ جراح را داده است در حالی که اشغالگران به پایمان کردن حقوق ادامه می‌دهند.

سهلب گفت: در هر مناسبی ساکنان قدس ثابت می کنند که ساکن قدس و حامی مسجد الاقصی هستند و با تمام توان از مسجد الاقصی حمایت می کنند.

وی افزود: اشغالگران به زمان دلخوش کرده‌اند تا اوضاع به نفعشان شود؛ اما خطاب به آنها می گوییم که زمان به نفع ماست ما از مسجد الاقصی حمایت خواهیم کرد. اسرائیل به دنبال تبدیل کردن اوضاع به نزاع دینی است تا همه منطقه را به جهنم سوق دهد.

سهلب از اعراب و مسلمانان خواست که دست به انتفاضه در حمایت از ساکنان قدس و مسجد الاقصی بزنند.

انتهای پیام/