شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دربی#استقلالی‌ها

بازیکنان استقلال کرکری برای پرسپولیس را شروع کردند

ما برنده دربی هستیم حتی اگر ۱۰ بار زمان آن تغییر کند

استقلالی‌ها معتقدند در هر زمانی دربی برگزار شود آنها پیروز میدان خواهند بود.

ما برنده دربی هستیم حتی اگر ۱۰ بار زمان آن تغییر کند

خبرورزشی - در حالی که طبق برنامه اولیه ارائه شده توسط سازمان لیگ قرار بود استقلال و پرسپولیس چهارشنبه هفته آینده به مصاف همدیگر بروند، حالا در برنامه جدید این مسابقه ۴۸ ساعت دیرتر و در روز جمعه ۲۴ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

ناگفته پیداست دربی پایتخت از چه اهمیتی برخوردار است و قطعاً بازیکنان هر دو تیم هم مانند هواداران انگیزه سرشاری برای برتری در این دیدار دارند چون به خوبی می‌دانند برتری  یا ناکامی در جدال سنتی تهران می‌تواند در آینده ورزشی آنها نقش بسزایی داشته باشد.

اتفاقاً استقلالی‌ها روز سه شنبه قبل از آغاز اولین جلسه تمرینی خود پس از بازگشت به ایران پیرامون تغییرات صورت گرفته در برنامه مسابقات لیگ با همدیگر صحبت می‌کردند و بعضی از آنها با اشاره به تعویق ۴۸ ساعته جدال با پرسپولیس مدعی بودند با توجه به شرایط خوب استقلال حتی اگر زمان بازی با پرسپولیس ۱۰ مرتبه دیگر نیز دستخوش تغییر شود باز هم آنها حریف سنتی خود را شکست خواهند داد و دست پر از میدان خارج می‌شوند.

استقلال آخرین مرتبه شهریور ماه سال گذشته توانست مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی به پیروزی برسد. آبی‌پوشان همچنین از شهریورماه سال ۹۸ تاکنون دربی پایتخت را واگذار نکرده‌اند.