شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پاریس#مسی

پاریس تنها مقصد ممکن؛/ با کنار کشیدن سیتی؛ مسی فقط یک مشتری دارد

پاریس تنها مقصد ممکن؛/ با کنار کشیدن سیتی؛ مسی فقط یک مشتری دارد

طبق گزارش اکیپ، منچسترسیتی دیگر به دنبال جذب لیونل مسی نیست و این یعنی اکنون تنها PSG است که همچنان به دنبال عقد قرارداد با کاپیتان بارسا است.

 علاقه پاری سن ژرمن به مسی دیگر بر کسی پوشیده نیست و آنها در طول ماه های گذشته به شکلی خستگی ناپذیر در تلاش برای انتقال کاپیتان اسطوره ای کاتالان ها از نوکمپ به پارک دو پرنس بوده اند. اکیپ گزارش کرده است که پاریسی ها پیشنهاد خود به مسی را پیش از این ارائه کرده اند.

 

در این گزارش همچنین آمده است که منچسترسیتی، که به عنوان یکی از مقاصد احتمالی مسی نام برده می شد، اکنون توجه خود را معطوف به جای دیگری کرده است و دیگر علاقمند به مذاکره با ستاره آرژانتینی نیست.

-

سیتی که در تابستان گذشته بخت اول امضای قرارداد با لیونل مسی بود، اکنون در تلاش است تا کیلیان امباپه را از چنگ پاری سن ژرمن درآورد.

 

 

این گزارش البته چندان هم غیرمنتظره نبود چرا که به رغم تلاش های پنهان و آشکار PSG برای متقاعد کردن مسی به ترک بارسلونا، منچسترسیتی در ماه های گذشته به شکل محسوسی خود را از این رقابت کنار کشیده است. سیتیزن ها معتقدند که کاپیتان 33 ساله بارسا تصمیم خود را گرفته و کاتالان ها را ترک نخواهد کرد.

 

گمانه زنی های بسیاری برای تایید سوظن های سیتی وجود دارد، مخصوصا با توجه به اینکه شایعات تمدید قرارداد لیونل مسی با کاتالان ها نیز دائماً در گوشه و کنار شنیده می شود. ستاره آرژانتینی صریحاً گفته است که می خواهد قبل از اینکه به این مسائل فکر کند، روی به پایان رساندن فصل جاری تمرکز کند.

 

اکیپ همچنین ادعا کرده است که مالکان منچسترسیتی در صورت قهرمانی این تیم در چمپیونزلیگ، به پپ گواردیولا با بستن قراردادی بزرگ پاداش خواهند داد. غول انگلیسی با توجه به پیروزی در بازی رفت برابر PSG، خود را در فینال این رقابت ها می بیند.

اگر سیتی پول خود را خرج امباپه کند، به پاریسی ها این امکان را می دهد تا بودجه خود را برای وارد آوردن فشار نهایی برای امضای قرارداد با مسی به کار ببرند. به نظر می آید که یک جا به جایی بسیار جالب در شرف وقوع باشد.