شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کمیته امداد#ماه مبارک رمضان

کمک‌های رمضانی کمیته امداد به نیازمندان

تشریح کمک های رمضانی به نیازمندان/توزیع یک میلیون بسته معیشتی

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد(ره) از توزیع یک میلیون بسته معیشتی و یک میلیون و ۲۰۰ هزار افطاری ساده میان نیازمندان و محرومان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا عسگریان معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی در خصوص برگزاری طرح ایران همدل اطعام مهدوی گفت: بر اساس این طرح اطعام محرومان و نیازمندان و همچنین توزیع بسته‌های غذایی معیشتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی از افزایش تعداد آشپزخانه‌ها برای پخت غذا خبر داد و افزود: در حال حاضر تعداد آشپزخانه‌های پخت غذا از مرز ۳ هزار و ۳۶۰ آشپزخانه گذشته است در حالی که در گذشته تعداد آشپزخانه‌ها بسیار کمتر بوده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی در خصوص توزیع غذای روزانه گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار پرس غذا توزیع شده است و همچنین در طرح افطاری ساده یک میلیون و ۲۰۰ هزار افطار میان محرومان و نیازمندان در سراسر کشور توزیع شده است.

عسگریان با تاکید بر اینکه طرح افطاری ساده در ۳ هزار و ۶۰۰ محله، مسجد و خیریه انجام شده است، ادامه داد: بسته‌های معیشتی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان نیز میان محرومان توزیع شده است.

به گفته وی، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون یک میلیون بسته غذایی توزیع شده و کل کمکی که مردم در طرح اطعام مهدوی انجام دادند ۴۷۳ میلیارد تومان بوده است.

عسگریان ادامه داد: تمامی کمک‌ها، بسته‌های معیشتی وافطاری ساده از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون صورت گرفته است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه #۱۴* و همچنین از طریق شماره حساب ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند.

منبع: مهر