شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ملی‌پوش#تیم ملی#وزن#کشتی آزاد#تیم ملی کشتی

مسیر ملی‌پوش شدن یزدانی و قیاسی به زودی مشخص می‌شود


مسیر ملی‌پوش شدن یزدانی و قیاسی به زودی مشخص می‌شود

بعد از معرفی نفرات اعزامی به تورنمنت لهستان، کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد طی روزهای آینده درباره مسیر ملی‌پوش شدن مدعیان وزن ۶۵ کیلوگرم نیز برنامه‌اش را اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کادر فنی تیم ملی آزاد روز یکشنبه اسامی نفرات اعزامی به جام بین‌المللی زیلکوفسکی لهستان را که خرداد ماه در ورشو برگزار می‌شود، اعلام کرد.

باتوجه به اینکه مسابقات سر وزن قانونی برگزار می‌شود، رضا اطری ملی‌پوش وزن 57 کیلوگرم در وزن 61 کیلوگرم راهی این مسابقات می‌شود. در سه وزن دیگر نیز مدعیان شماره یک حضور در المپیک روانه لهستان می‌شوند.

 

مصطفی حسین‌خانی و یونس امامی در 74 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان، علی شعبانی و علیرضا کریمی در 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع و امین طاهری در 125 کیلوگرم در این رقابت‌ها کشتی خواهند گرفت و طبیعتاً کشتی‌گیران برتر با نظر کادر فنی برای المپیک انتخاب خواهند شد.

کادر فنی تیم ملی آزاد کشورمان با توجه به اینکه این تورنمنت سر وزن قانونی برگزار می‌شود، دو مدعی 65 کیلوگرم را به رقابت‌های لهستان اعزام نکرد، چراکه هر دو نفر وزن کم‌کن هستند.

 

به این ترتیب نحوه انتخاب امیرمحمد یزدانی و مرتضی قیاسی و مسیری که باید برای ملی‌پوش شدن طی کنند، طی روزهای آینده از سوی کادر فنی تیم ملی آزاد اعلام خواهد شد.

این در حالی است که رضا اطری و حسن یزدانی در انتخابی روز 19 اسفند ماه مقابل حریفان مستقیم خود رحمان عموزاد و کامران قاسمپور به پیروزی رسیدند و صاحب دوبنده تیم ملی شدند.

انتهای پیام/