منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم فوتبال استقلال بعد از صعود از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: صعود استقلال در آسیا اتفاق بسیار خوبی بود که هواداران این تیم انتظارش را می کشیدند. وقتی استقلال در این گروه قرار گرفت شاید کمتر کسی فکر می کرد استقلال بتواند از گروه صعود کند اما فرهاد مجیدی و شاگردانش کار بزرگی انجام دادند و در نهایت توانستند استقلال را از گروه مرگ بالا بیاورند. استقلال شروع بسیار خوبی در لیگ قهرمانان داشت و چهره ای قدرتمند از خود به نمایش گذاشت اما در دور برگشت شناخت تیم ها از همدیگر بیشتر شد. ضمن اینکه خستگی ها هم روی استقلال تاثیر گذاشت چون فوتبالیست های ایرانی عادت ندارند هر 3 روز یکبار بازی کنند و بدن شان تحمل این فشار را ندارد.

او با اشاره به مشکلات استقلال در خط دفاعی گفت: استقلال تا بازی آخر با الشرطه همچنان در خط دفاعی مشکلاتی داشت. البته بعد از بازی الدحیل که فرهاد مجیدی فهمید باید بیشتر احتیاط کند کمی شرایط بهتر شد اما واقعا باید سازمان دفاعی استقلال ترمیم شود. مجیدی اگر می خواهد از این موفق تر باشد و اتفاقی بزرگ را برای استقلال رقم بزند حتما باید مهم ترین نقطه ضعف تیمش را برطرف کند.

رشیدی درباره ادعای مجیدی مبنی بر قهرمانی استقلال در آسیا بیان کرد: استقلال پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است که سابقه 2 قهرمانی داشته و بازهم می تواند آن را تکرار کند. استقلال فعلی تیم خوبی است اما باید تقویت شود. این تیم به چند بازیکن کلیدی در خط دفاعی و خط هافبک نیاز دارد و باید با توپ پر به آسیا برود. همانطور که الهلال در حال تقویت است و با هزینه های کلان بازیکن می خرد استقلال هم باید در حد توان خود بازیکن بخرد و تقویت شود.

دروازه‌بان اسبق استقلال درباره جدایی فراز کمالوند افزود: نمی دانم دلیل جدایی ایشان از استقلال چه بوده اما قطعا مسایل مالی تاثیر زیادی در این انتقال داشته است. شنیدم باشگاه سایپا پول خوبی به کمالوند داده و طبیعی است که او بخواهد در یک تیم لیگ برتری سرمربی باشد تا مدیر فنی. کمالوند در استقلال زحمت کشید اما فکر نمی کنم رفتن او به روند فعلی استقلال ضربه بزند. 4