به گزارش پایگاه خبری نشان :

منطقه6 یکی از مناطق شهرداری در مرکز پایتخت بوده که به قلب تهران شهرت دارد؛ قیمت مسکن در این منطقه بالاتر از قیمت مسکن در تهران است و آپارتمان‌های گران قیمت زیادی در آن معامله می‌شود؛ البته آپارتمان‌های ارزان‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران نیز در بین واحدهای گران دیده می‌شود و قیمت مسکن در برخی از محله‌های این منطقه پایین‌تر است.

ZgZ4ptWVG6xh

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مسکن برای برخی از واحدهایی که در قلب تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت. گفتنی است؛ قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، فقط نمونه‌ای از واحدهاست که در منطقه6 برای فروش گذاشته شده است و به طور مطلق بیانگیر قیمت مسکن در این محله نیست؛ قیمت مسکن در هر محله می‌تواند براساس عوامل مختلف در بازه‌های گوناگونی متغیر باشد.

امیر آباد یک محله در منطقه6 است که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود؛ یک واحد 83متری و 3سال ساخت ساخت در این محله متری 45میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. همچنین یک خانه 150متری و 10سال ساخت در سهروردی با قیمت 49میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

میدان ولیعصر یکی از مناطق معروف تهران است که در منطقه6 شهرداری قرار دارد؛ این محله دسترسی مناسبی به سایر نقاط دارد و از امکانات رفاهی زیادی برخوردار است؛ یک دستگاه آپارتمان 65متری و 20سال ساخت  در میدان ولیعصر متری 43میلیون تومان قیمت گذاشته شد.

واحدی 122متری و 2سال ساخت در عباس آباد متری 50میلیون تومان، یک خانه 104متری و 5ساله در فاطمی متری 42میلیون تومان و خانه‌ای 100متری و 15ساله در یوسف آباد متری 40میلیون تومان قیمت خورد.

همچنین کارشناسان مشاور املاک در منطقه6 شهرداری می‌گویند: روند افزایش قیمت مسکن در این منطقه متوقف شده؛ اما تعداد عرضه و تقاضا هم با کاهش روبه‌رو شده است و واحدها خریداری ندارند.