شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#ایران#نیروی زمینی#نیروی زمینی ارتش

ساخت پهپاد در نیروی زمینی ارتش با قابلیت حمل حجم زیاد مهمات

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی زمینی ارتش، پهپادی را ساخته که توانمندی‌های بسیاری همچون پرواز در ارتفاع بالا، برد بسیار مناسب، دقت بالای پروازی، جنگ های الکترونیک، حمل حجم زیاد مهمات و ضد اخلال را دارد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌‌الله سیاری درباره دستاورد‌های جدید نیروی زمینی ارتش کشورمان در حوزه پهپادی، گفت: امروز عرصه پهپاد یک عرصه جدید در رزم است که با توجه به پیشرفت روز افزون این علم توانمندی‌های جدیدی به آن افزوده می‌شود که خود را در عرصه عملیاتی بیشتر نمایش می‌دهد.

وی افزود: هر سازمانی که به فکر تأمین این نوع تجهیزات باشد، از دیگران عقب نمی‌افتد، اما اگر به فکر تولید و بهره برداری از تجهیزات تولید خود نباشد از غافله عقب است.

سیاری ادامه داد: نیروی زمینی ارتش با درک این موضوع که تهدیدات گذشته و آینده با یکدیگر متفاوت هستند و عرصه‌های جدیدی در رزم‌های آینده وجود دارد، با علم و دانش کارکنان توانمند داخل خود و نگاه به درون کشور پهپادی را ساخته که توانمندی‌های بسیاری همچون پرواز در ارتفاع بالا، برد بسیار مناسب، دقت بالای پروازی، جنگ های الکترونیک، حمل حجم زیاد مهمات و ضد اخلال را دارد.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش تجربه و تاریخ درخشانی در تامین تجهیزات مورد نیاز نزاجا دارد. این تسلیحات و تجهیزات تولید داخل در زمینه‌های بسیاری همچون خودروها، سلاح‌های انفرادی، نفربرها، وسایل مخابراتی و جنگ های الکترونیک کاربرد دارد، جهاد خودکفایی در آخرین اقدامات خود نیز برای مقابله با موج‌های کرونا با ابتکار و خلاقیت خود تجهیزاتی را تهیه کرده که به اقتضای نیازهر دوره کرونا به نحو شایسته در خدمت مردم بوده است .

معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار کرد: امروز جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش توانسته است با قطع رشته‌های وابستگی به بیگانگان و تأمین تجهیزات مورد نیاز نیروی زمینی ارتش عملکرد موفقی داشته است، جهاد خودکفایی نزاجا برای رسیدن به این دستاورد‌ها از نیرو‌های جوان، علم و دانش بومی و نگاه به داخل کشور استفاده کرده است.
 

 انتهای پیام/