شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یزد#استان یزد#همزمان#سراسر کشور

آغاز ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم در استان یزد

آغاز ثبت نام مسابقات سراسری قرآن کریم در استان یزد

ایسنا/یزد رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان یزد از آغاز چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام «محمود میرجلیلی» در این باره اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری مسابقات قرآنی در نظر دارد چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم را در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، تفسیر عمومی، همخوانی و همسرایی قرآن کریم در دو گروه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال در سال جاری برگزار کند.

وی تصریح کرد: فرایند ثبت نام این دوره از مسابقات از ۱۳ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد ماه و صرفا با مراجعه به سایت www.quraniran.ir امکان پذیر است و این زمان تمدید نخواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اوقاف استان یزد، میرجلیلی با بیان اینکه سال گذشته تعدادی از شرکت کنندگان به علت ثبت نام نکردن در سایت از دور مسابقات بازماندند، خاطرنشان کرد: شرط حضور در مسابقات، ثبت نام در سایت مسابقات است و مسئولیت ثبت نام‌نیز به عهده خود افراد است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان یزد افزود: مرحله شهرستانی و استانی مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه تا ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود و تعیین زمان دقیق هر یک از مراحل متاثر از شرایط ناشی ازکرونا بوده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام