شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آزادگان#تهران#شورای شهر

ورودی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان افتتاح شد


ورودی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان افتتاح شد

رمپ ورودی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان با حضور رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران و شهردار منطقه ۱۸ افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ رمپ ورودی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان با حضور محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران و سید محمد فیاض شهردار منطقه 18 افتتاح شد.

شهردار منطقه 18 در این باره گفت: این رمپ دسترسی بطول 680 متر و عرض 11 متر می‌تواند نقش مهمی را در کاهش بار ترافیک این محدوده ایفا و دسترسی وسائط نقلیه را به بزرگراه آزادگان آسانتر کند.

وی ادامه داد: رمپ دسترسی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان با اجرای عملیات خاکبرداری ، زیرسازی ، لوله گذاری ، اجرای کانیو ، انهار سرپوشیده و روباز ، جداول ، روکش آسفالت، کاشت فضای سبز ، خط کشی محوری ، جانمایی علائم ترافیکی و تأمین روشنایی و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 65 میلیارد بهره برداری شد.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز در حاشیه بازدید از پروژه‌های باغ راه حضرت زهرا(س)، زمین چمن مفید، اشاره شده اظهار کرد: پروژه باغ راه حضرت زهرا (س)، پروژه‌ای است که هم اکنون توسط سازمان عمران شهرداری تهران در حال پیگیری است و بر اساس اعلام سازمان عمران این پروژه پیشرفت 50 درصدی را داشته است و به زودی بخشی از آن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی همچنین به پروژه زمین چمن مفید اشاره کرد و گفت: این پروژه در حاشیه منطقه 18 قرار دارد و افتتاح و بهره برداری آن می‌تواند سرانه فضاهای ورزشی در منطقه را افزایش دهد.

گفتنی است همزمان با هفته کارگر و روز معلم  با حضور عضو شورای شهر از 14 کارگر فضای سبز و از قدیمی ترین معلم منطقه 18 که حدود 52 سال است در این منطقه تقدیر شد.

انتهای پیام/