شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فیفا

شکایت مجدد پرسپولیس از ستاره سابق سرخپوشان به فیفا

شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل زاده به فیفا بابت غیرقانونی بودن فسخ یکطرفه قرارداد

شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل زاده به فیفا

ظاهرا ماجرای پرسپولیس و شجاع خلیل زاده تمامی ندارد. به تازگی این باشگاه از مدافع سابق خود به فیفا شکایت کرده است. سرخپوشان معتقدند فسخ یکطرفه قرارداد از سوی شجاع خلیل زاده غیرموجه بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی از شجاع خلیل زاده شکایت کرده است.

شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه الریان قطر و البته شجاع خلیل‌زاده از سوی بخش حقوقی و معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس آماده شده و در DRC طرح خواهد شد. بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد فسخ‌ قرارداد با باشگاه پرسپولیس از سوی شجاع خلیل زاده، غیرموجه بوده است.

پیش از این باشگاه پرسپولیس با این دیدگاه که رسیدگی به فسخ غیرمجاز قرارداد داخلی خلیل زاده با باشگاه پرسپولیس، در صلاحیت ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ایران است، این شکایت را به کمیته تعیین وضعیت و همین طور کمیته انضباطی فدراسیون ارئه داد و در ادامه نیز در نهایت مطابق مقررات بین‌المللی با تکیه به این واقعیت که ضمانت اجرایی سختی، برای بازیکنی که به صورت غیر موجه با باشگاهی فسخ قرارداد امضا می کند و همین طور برای تیمی که به آن منتقل شده از سوی FIFA تعیین شده، باشگاه شکایت خود را آماده کرده است.

قرار است طی چند روز آینده شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده و باشگاه الریان قطر در DRC یا اتاق حل و فصل اختلافات فیفا، ثبت و پیگیری شود.

جالب اینجاست که این شکایت از مدتی قبل آماده شده بود اما با توجه به اینکه تیم الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا در گروه پرسپولیس حضور داشت، جعفر سمیعی تصمیم گرفت به دلیل جلوگیری از برهم خوردن تمرکز خلیل زاده در مسابقات و رعایت اخلاق ورزشی، این موضوع در طول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مطرح نشود و حالا با توجه به پایان این رقابت ها و حذف الریان، از بخش حقوقی باشگاه خواسته تا این شکایت را به ثبت برسانند.