به گزارش پایگاه خبری نشان :

پلیس لکسینگتون در ساعت ۱۰.۴۵ دقیقه روز سه شنبه گزارشی را در مورد مفقودشدن این مرد ۳۸ ساله دریافت کرده بود. این زن پس از حضور افسران پلیس در خانه اش در ابتدا با آن‌ها همکاری کرد، اما در ادامه گفت که باید برای انتقال فرزندانش از مدرسه به منزل، خانه را ترک کند. بنا به گفته «برت پائولی»، رئیس پلیس لکسینگتون در طول تحقیقات، پلیس اطلاعاتی را به دست آورد که حاکی از اطلاع همسر مفقود شده از وی داشت.

برت پائولی در این باره گفت: «در ابتدا این زن با پلیس همکاری کرد و اجازه داد تا پلیس وارد خانه او شود، اما در ادامه به پلیس گفت برای مراجعه به مدرسه باید خانه را ترک کند.»

جسد قربانی در حالی که در  شکاف دیوار زیرزمین انداخته و روی آن سیمان ریخته شده بود پیدا شد. پلیس پس از پیداکردن جسد در داخل خانه،  هریس را بازداشت و به بازداشتگاه منتقل کرد. این زن به پلیس گفت در تاریخ ۱۸ آوریل با شلیک گلوله به سر، همسرش را کشته است. بنا به ادعای این زن، شوهرش در رختخواب قصد خفه کردن او را داشت.

بنا به گزارش پلیس هریس پس از کشتن شوهرش با پدرش تماس گرفته و از او خواسته بود تا شب روز حادثه مراقب بچه هایش باشد.

پدر هریس درحالی که به درخواست هریس مشکوک شده بود بچه‌های این زوج را در شب حادثه پیش خود نگه داشت. در تاریخ ۲۲ آوریل این زن به پدرش گفته بود که نیاز دارد تا فریزر یخچال خود را به علت شکسته شدن آن کاملا تخلیه کند، اما هنگامی که پدرش به خانه آن‌ها مراجعه کرد درب را به روی وی باز نکرد. روز بعد (۲۳ آوریل) یکی از بچه‌های هریس گفته بود که از خانه آن‌ها بوی بدی به مشام می‌رسد. متهم همچنین مقداری سیمان از بیرون خریداری کرده بود.

گفتنی است؛ روز چهارشنبه هریس به اتهام قتل و سوء استفاده از جسد همسرش مورد محاکمه قرار گرفت. دادگاه محاکمه این زن ادامه دارد.