شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

تایید تلویحی مدیرعامل استقلال نسبت به اختلاف با هیئت مدیره آبی ها

احمد مددی در واکنش به اختلاف با اعضای هیئت مدیره استقلال : در یک جمع کاملا تخصصی، اگر اختلافی نباشد باید به آن ایراد بگیرید

تایید تلویحی مدیرعامل استقلال نسبت به اختلاف با هیئت مدیره آبی ها

در حالی که مدتی است شایعه اختلاف احمد مددی مدیرعامل استقلال با اعضای هیئت مدیره این باشگاه شنیده می شد، مددی تلویحا آن را تایید کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد مددی، مدیرعامل استقلال می گوید در هیات مدیره اختلاف نظر وجود دارد چون همه به فکر رشد و توسعه این باشگاه هستند.

احمد مددی از روز اول اردوی استقلال در عربستان کنار سایر اعضای تیم حضور داشت، موضوعی که البته با انتقادهایی همراه بود اما صعود استقلال به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا تمام این حاشیه ها را به دست فراموشی سپرد.

مددی در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه آن را می خوانید:

شما خودتان روز اول فکر می کردید استقلال از گروه مرگ صعود کند؟

بله، چراکه نه. من زحمات و تلاش ها و تدابیر تاکتیکی آقای فرهاد مجیدی و همکارانشان را از نزدیک می‌ دیدم. از طرفی بازیکنان نیز همدل بودند تا با ارائه فوتبال تماشاگرپسند و زیبا دل هواداران را شاد کنند که الحمدالله این اتفاق رخ داد.

حضور شما در لیگ قهرمانان آسیا با حاشیه های زیادی همراه بود، تمایل دارید در مورد این موضوع صحبت کنید؟

قبلا هم در اطلاعیه باشگاه پاسخ داده شد اما آنچه بدیهی است حضور بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه مثل خیلی از مدیران حاضر در این مسابقات یک امر طبیعی و جزو برنامه های از قبل تدوین شده در باشگاه بود. کادر فنی در تلاش برای تنظیم مسائل فنی و آماده سازی تیم برای حضور پرقدرت و پرصلابت در مسابقات بود که محقق شد. بازیکنان هم تمام هم و غم خود را به خاطر شاد کردن دل هواداران از طریق ارائه بازی های قدرتمند و نشان دادن توانمندی های استقلال به عنوان قهرمان آسیا نشان دادند. اعضای سرپرستی تیم نیز به درستی و با تلاش مضاعف به پشتیبانی تیم می پرداختند که در این زمینه هم کاملا موفق بودیم و آقای عبداللهی و آقای فرزاد مجیدی در راستای ایجاد امکانات و حمایت و پشتیبانی تیم در جهت درخشش و موفقیت در میدان مسابقات درست و به جا عمل کردند. کادر پزشکی و تدارکات تیم هم بسیار موفق عمل کردند. می ماند مدیریت که بنده باید در این شرایط حساس و دشوار و فضای سنگین جده به مسائل کلان می پرداختم تا دغدغه های موجود به حداقل رسیده و یا مرتفع می شد. به لطف خدا و با همکاری کل کاروان استقلال و حمایت های همه جانبه هیات مدیره که خودشان در تهران بودند اما دلشان با ما بود، توانستیم در به سرانجام رساندن برنامه ها و اهداف باشگاه کاملا موفق باشیم. در واقع استقلال موفقیت خود را مرهون زحمات کل این عزیزان و به ویژه دعاهای خیر هواداران فهیم و عاشق می داند و این افتخار بزرگ را با اقتدار به مردم عزیز ایران و  آبی دلان سرافراز در سرتاسر دنیا تقدیم می کند.

فکر می کنید در دولت جدید‌ به کارتان در استقلال ادامه خواهید داد؟

بنده تا آخرین ثانیه حضورم در استقلال وظیفه‌ام را انجام می‌دهم و در خدمت باشگاه و هواداران عزیز هستم.

اختلافی بین شما و اعضای هیات مدیره استقلال وجود‌ دارد؟

در یک جمع کاملا تخصصی، اگر اختلافی نباشد باید به آن ایراد بگیرید. طبیعی است اعضای محترم هیات مدیره استقلال هم هر کدام به عنوان متخصص و کارشناس در حوزه های مختلف حضور دارند و نظرات و سلایق مختلفی نیز راجع به برنامه ها، عملکردها، طرح و ایده های گوناگون دارند. لذا ممکن است در راستای سازندگی و اصلاح امور و همچنین تصمیم سازی سر برنامه های استراتژیک و مهم باشگاه نقطه نظرات متفاوتی هم داشته باشند که در نهایت پس از بحث و تبادل نظر منجر به یک طرح، تصمیم و اقدام مشترک می شود و پس از ساعت ها شور و مشورت، آنچه به صلاح باشگاه است اعمال و اجرا می شود. قطعا دلسوزی و مثبت اندیشی اعضای هیات مدیره اختلاف نظرها را تبدیل به همسویی و همدلی کرده و اهداف متعالی باشگاه بزرگ استقلال را محقق خواهد ساخت.

سوال آخر، دو باشگاه النصر و استقلال تاجیکستان رسما ورزشگاه های میزبانی خود را معرفی کرده اند، آیا شما هم اقدامی می کنید که میزبان بازی با الهلال شوید؟

تاکنون AFC هیچ ابلاغیه‌ای در این خصوص به ما نداشته و بعد از روشن شدن شرایط و پیگیری لازم، اطلاع رسانی رسمی را انجام می‌دهیم.