شهرخبر

موسوی: منتظر تصویب هیئت رئیسه برای انتخاب سرمربیان تیم ملی فوتبال هستیم


موسوی: منتظر تصویب هیئت رئیسه برای انتخاب سرمربیان تیم ملی فوتبال هستیم

شهره موسوی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال از حضور تیم‌های ملی فوتبال زیر ۲۰ سال و بزرگسال در بلاروس و تاجیکستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به برگزاری رقابت‌های کافا در رده سنی زیر 20 سال در کشور تاجیکستان و همچنین برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل بلاروس در این کشور در "فیفا دی"، قرار است تا در نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به بررسی سوابق و شرایط سرمربیان برای دو تیم فوق بپردازند و پس از تایید نهایی از سوی هیئت رئیسه، اردوهای تدارکاتی تیم‌های ملی در رده سنی زیر 20 سال و بزرگسال آغاز شود.

شهره موسوی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته بانوان این فدراسیون در خصوص تشکیل نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فردا برگزار می­‌شود و یکی از مواردی که در جلسه فوق مطرح خواهد شد، تایید سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و تیم ملی زیر 20 سال خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسابقات کافا در رده سنی زیر 20 سال در کشور تاجیکستان از 16 خرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود، لزوم تشکیل اردوهای تیم ملی برای این رده سنی وجود داشت. بر همین اساس پس از بررسی گزینه‌های مختلف، سرمربی پیشنهادی خود را به هیئت رئیسه معرفی کرده‌ایم تا تصمیمات نهایی در این باره گرفته شود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران با بلاروس گفت: تاریخ این دیدار 18 خرداد ماه است که درست در روز فیفا برگزار­ می‌شود. در هر صورت فردا تکلیف سرمربیان تیم‌های ملی زیر 20 سال و بزرگسالان فوتبال مشخص خواهد شد و طبق برنامه های کادر فنی، اردوهای تدارکاتی دو تیم تشکیل می‌­شود.

انتهای پیام/