شهر خبر

فونسکا:

من یک حرفه ای هستم و می خواهم تا پایان فصل با انگیزه بمانم

من یک حرفه ای هستم و می خواهم تا پایان فصل با انگیزه بمانم

به گزارش منیبان، آاس رم  در هفته سی و چهارم سری آ میهمان سمپدوریا است.  پائولو فونسکا  پیش از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

رم در هفته های اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده و عملا فصل برای جالوروسی در سری آ و لیگ اروپا تمام شده است. رمی ها در بهترین حالت با کسب رتبه هفتم می توانند به لیگ کنفرانس اروپا برسند. به نقل از رمانیوز؛ فونسکا گفت:

تا دو ماه پیش همیشه در رتبه سوم یا چهارم جدول بودیم اما بعد دچار مشکل شدیم. دلیلش برای من واضح است؛ بازیکنان کلیدی را در حساس ترین مقطع فصل از دست دادیم. وقتی بازی های فشرده ای دارید و بازیکنان کلیدی آماده نیستند، هر تیمی دشوار مشکل می شود.

من هنوز سرمربی آاس رم هستم بنابراین در مورد آینده هیچ توصیه ای برای باشگاه ندارم. فقط روی چند بازی باقیمانده تا پایان فصل تمرکز کرده ام. می خواهیم فصل را به بهترین شکل ممکن تمام کنیم. من یک حرفه ای هستم و به فوتبال عشق می ورزم. تحت هر شرایطی می خواهم حرفه ای باقی بمانم و به خود انگیزه بدهم. از حالا تا پایان فصل نیز انگیزه زیادی دارم. به نظرم وظیفه همه این است که تا پایان فصل برای دفاع از نام رم تلاش کنند و کاری به آینده نداشته باشند. از همه می خواهم باانگیزه باشند.

استراتژی ما مقابل منچستریونایتد در نیمه اول جواب داد بنابراین دلیلی نداشت این رویکرد را در نیمه دوم تغییر بدهیم. وقتی دست به تغییر می زنید که چیزی درست کار نمی کند. در نیمه اول همه چیز خوب بود و ایجاد تغییر برای نیمه دوم، منطقی به نظر نمی رسید. در نیمه دوم همه دیدند که در چه شرایطی بودیم. با توجه به اتفاقات نیمه اول (سه تعویض اجباری) اوضاع از کنترل ما خارج شد.

بازی با سمپدوریا بسیار دشوار خواهد بود. آنها تیمی قوی محسوب می شوند که به خصوص از نظر قدرت بدنی فوق العاده هستند. بازی سختی در انتظار ماست. احتمالا 10 بازیکن را به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت. [زانیولو، ورتو، اسپیناتزولا، دیاوارا، اسمالینگ، کارلس پرز، پائو لوپز، الشعراوی، پدرو، کالافیوری]