شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

آخرین وضعیت پرسپولیس در قرنطینه ؛ خواسته سرخپوشان چیست ؟

پرسپولیس به دنبال آکادمی ملی المپیک

باشگاه گوا و فدراسیون فوتبال هند هنوز پیگیر شکایت شان از پرسپولیس هستند و در همین راستا AFC از سرخپوشان خواسته لایحه دفاعی خود را ارسال کنند.

برخلاف صحبت‌هایی که در خصوص دستور فدراسیون برای قرنطینه پرسپولیس در هتل آکادمی و استفاده از امکانات این مجموعه اعلام شده، این خواسته از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس مطرح شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ساعاتی بعد از اعلام وزارت بهداشت برای قرنطینه کاروان این تیم در بازگشت از هند، نامه رسمی این باشگاه را برای در اختیار گرفتن آکادمی ملی المپیک به فدراسیون فوتبال ارسال کرد.

در شرایطی که اعضای پرسپولیس طی ساعات اخیر اعتراض خود را نسبت به شیوه قرنطینه و دستور فدراسیون برای انجام این موضوع در هتل آکادمی المپیک اعلام کرده‌اند، گفته می‌شود این موضوع با درخواست جعفر سمیعی، مدیرعامل این باشگاه بوده است.

این در حالیست که گفته می‌شد باشگاه پرسپولیس می‌توانست با توجه به در اختیار داشتن مجموعه کاظمی، قرنطینه خود را در استادیوم اختصاصی‌اش دنبال کند اما مدیرعامل سرخ‌ها با در نظر گرفتن این موضوع که هتل آکادمی المپیک امکانات رستورانی، اسکان و تمرینی را در اختیار دارد، درخواست کتبی خود را به فدراسیون ارسال کرده و مورد موافقت آنها قرار گرفته بود تا اکنون پرسپولیس دومین روز قرنطینه خود را در این مجموعه پشت سر بگذارد.