شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بروکسل#مخالفان

پلیس بروکسل اعتراضات علیه محدودیت‌های کرونایی را در هم شکست


پلیس بروکسل اعتراضات علیه محدودیت‌های کرونایی را در هم شکست

پلیس بروکسل روز شنبه با استفاده از ماشین آبپاش و گاز اشک آور در یک پارک، اعتراضات صدها نفر از مخالفان علیه تدابیر و محدودیت‌های کرونایی را در هم شکست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که صدها نفر از معترضان به تدابیر و محدودیت های کرونایی در یک پارک در شهر بروکسل تجمع کرده بودند و قوانین مربوط به رعایت فاصله اجتماعی را نقض کرده بودند، پلیس با استفاده از توپ آبپاش و گاز اشک آور این اعتراضات را در هم شکسته است.

 

بر اساس این گزارش، اکثر شرکت کنندگان در این تجمع اعتراض آمیز را جوانان تشکیل می دادند.

این تجمع اعتراض آمیز یک ماه پس از آن برگزار شده است که پلیس حدود 2 هزار نفر دیگر از معترضان را در یک پارک دیگر در شهر بروکسل سرکوب کرد.

دولت بلژیک با تسهیل بخشی از قوانین سختگیرانه کرونایی، اجازه فعالیت مجدد کافه ها را صادر کرده و گروه های بیشتر از 4 نفر اجازه دارند تا در فضای باز دور هم جمع شوند.

پلیس بروکسل اعلام کرد: تجمع روز شنبه در ابتدا به صورت آرام و مسالمت آمیز آغاز شد و تظاهرات کنندگان شعار "آزادی " سر می دادند ولی در ادامه شرکت کنندگان حاضر به رعایت تدابیر ایمنی و بهداشتی نشدند و پلیس مجبور به دخالت شده است. بسیاری از شرکت کنندگان در این تظاهرات ماسک نزده بودند.

انتهای پیام/