به گزارش برنا، خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده به عنوان بزرگترین کمپ تمرینی کشتی در جهان چندی پیش به صورت رسمی افتتاح شد. خانه کشتی شهید «مصطفی صدرزاده» طی ۷ ماه کاری و با هزینه بیش از ۲۵ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شد. این مجموعه متشکل از ۸ تشک یک تکه با استانداردهای بالای جهانی، استخر،  سونا، اتاق استراحت ورزشکاران و اسکان با تخت‌های استاندارد، فیزیوتراپی، اتاق ماساژ، کراسفیت، بدنسازی، سیستم‌های حرفه‌ای صوت و تصویر و سیستم نور پیشرفته و سیستم‌های تهویه هوا  است.

پیش از این نیز خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» مورد بازسازی جدی قرار گرفت و در اواخر سال ۹۸  طی مراسمی به بهره‌برداری رسید. هزینه بازسازی خانه کشتی شهید «ابراهیم هادی» با همت بخش خصوصی با هزینه ۱۵ میلیارد تومان انجام شد.

تقی اکبر نژاد، پیشکسوت کشتی آزاد در این رابطه به خبرنگار برنا گفت: شک نکنید هرچقدر رفاه و امکانات بیشتر باشد آسیب ها کمتر خواهد شد. کشتی ورزش اول کشورمان است باید هم دارای چنین سالنی باشد. خدا را شاکریم که این اتفاق افتاد قطعا اثرات مثبت این اقدام مثبت را در آینده بیشتر از حالا حس خواهیم کرد.

او درباره شانس مدال کشتی ایران در المپیک 2020 توکیو توضیح داد: تیم خیلی خوبی داریم هرچند کرونا کمی هم از نظر آمادگی جسمانی و هم از نظر روحی روی کشتی گیران تاثیرات منفی گذاشت. اما اگر یک دل باشیم و در این فرصت اندک کمی بیشتر تلاش کنیم بازهم می توانیم به مدال آوری کشتی در المپیک خوشبین باشیم.

اکبرنژاد خاطرنشان کرد: این روزها بیشتر تمرکز مسئولین و حتی مردم روی چند اسم است که این امر چندان هم جالب نیست. ما قرار است یک تیم را راهی توکیو کنیم انتظارات باید از همه به جا باشد. البته این به عهده مربی تیم است که کشتی گیران را از هر لحاظ به خوبی هدایت کند. امیدوارم بتوانیم نتایج درخشانی را مانند همیشه از کشتی شاهد باشیم.