شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عراق#انسانی#انقلابی

بیانیه هادی العامری در چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بدر عراق


بیانیه هادی العامری در چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بدر عراق

دبیرکل سازمان بدر به مناسبت چهلمین سال تاسیس این سازمان تاکید کرد: سازمان انقلابی بدر در این چهار دهه، دوران درخشان و پرافتخاری در دفاع از حق، عدالت و ارزش‌های انسانی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم در عراق، «هادی العامری» رئیس سازمان بدر در ابتدای سخنان خود یاد فرماندهان شهید مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس یار دیرنش را در کنار شهدای سازمان بدر گرامی داشت.

وی با اشاره به چهار دهه درخشان و پرافتخاری سازمان بدر عراق در دفاع از حق، عدالت و ارزش‌های انسانی، افزود: زمانی که عراق از صدام و رژیم جنایتکارش رهایی یافت، بدری‌ها همه توان خود را در راستای خدمت‌رسانی به عراق و ایجاد یک کشور توسعه‌یافته ، قوی و مقتدر قرار دادند. البته این تلاش‌ها و اهداف عالی به مانع استکبار جهانی به سرکردگی اشغالگران آمریکایی برخورد کرد که به طور جدی مخالف هر گونه پیشرفت و توسعه عراق در عرصه‌های مختلف بوده و هستند.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها همچنین یک نظام سیاسی پیچیده را در عراق بنا نهاده و اشتباهاتی را به صورت خود خواسته در ایجاد ساختارهای نظام جدید عراق مرتکب شدند که در نهایت این هدف را دنبال می‎کرد که عراق یک کشور ضعیف باقی بماند.

العامری افزود: در این شرایط توطئه‌آمیز بدریون (اعضای سازمان بدر) در کنار دیگر برادران محور مقاومت تصمیم به مواجهه با اشغالگران گرفته و هر آنچه در توان داشتند در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه فعالیت‌های سیاسی به میدان آوردند.

انتهای پیام/