شهر خبر

ادعای پرسپولیسی‌ها در قرنطینه داخلی

تعویق دربی به اندازه روزهای قرنطینه پرسپولیسی‌ها/ یحیی عصبی تر از همیشه

پرسپولیسی‌ها در قرنطینه مدعی شدند به ازای هر روز قرنطینه سازمان لیگ باید بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و البته دربی را به تعویق بیندازد.

تعویق دربی به اندازه روزهای قرنطینه پرسپولیسی‌ها/ یحیی عصبی تر از همیشه

خبرورزشی - مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به قرنطینه یک هفته ای که وزارت بهداشت برایشان درنظر گرفته همچنان معتقدند دربی پایتخت در هفته بیست و سوم لیگ برتر به تعویق بیفتد. حواشی حضور پرسپولیسی‌ها در قرنطینه را در زیر بخوانید:

حرف های پیروانی پر بیراه نبود

نکته جالب و البته عجیب در خصوص قرنطینه پرسپولیس این است که تعدادی از مردم عادی در هتل آکادمی رفت و آمد می کنند در صورتی که قاعدتا نباید این اتفاق رخ دهد و پرسپولیسی ها باید در محیطی کاملا ایزوله و بدون حضور افراد دیگر قرنطینه می شدند. با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد حرف های افشین پیروانی در خصوص قرنطینه پرسپولیسی ها پر بیراه نبود.

تماس تصویری با خانواده

بازیکنان پرسپولیس به شدت از شرایط قرنطینه  ناراضی هستند و نمی توانند خانواده هایشان را ببینند. همین موضوع باعث شده آنها به صورت روزانه و دقیقا مشابه زمانی که در گوا بودند به صورت تصویری با خانواده هایشان صحبت کنند تا بلکه مقداری از دلتنگیشان کم شود.

پیاده روی در محوطه؛ تنها تفریح سرخپوشان

با توجه به دستورالعمل های وزارت بهداشت، هیچکدام از اعضای پرسپولیس حق خروج از هتل محل اقامت خود را ندارند ولی پرسپولیسی‌ها با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند در محوطه هتل قدم بزنند. در واقع پیاده روی در محوطه تنها تفریح پرسپولیس در این روزهاست.

دربی باید به ازای هر روز قرنطینه به تعویق بیفتد

پرسپولیس در دو هفته پیش رو در لیگ برتر باید با دو حریف اصلی خود یعنی سپاهان و استقلال بازی کند. دیدارهایی که تاثیر مستقیم روی قهرمان این فصل لیگ برتر خواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس از چند وقت قبل به مدیران سازمان لیگ اعلام کرد فقط در صورتی حاضرند مقابل استقلال بازی کنند که آبی پوشان دیدار معوقه خود را مقابل صنعت نفت آبادان برگزار کند ولی مدیران سازمان لیگ زیربار این موضوع نرفتند.

حالا که پرسپولیسی‌ها در قرنطینه هستند مدعی شدند به ازای هر روز قرنطینه سازمان لیگ باید بازی پرسپولیس مقابل سپاهان و البته دربی را به تعویق بیندازد.

یحیی عصبی تر از همیشه

بازیکنان و مربیان پرسپولیس بیش از ۲۱ روز برای حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از خانواده های خود دور بودند و حالا نیز در قرنطینه قرار گرفتند. آن هم بدون این که قادر به تمرین باشند. همین موضوع باعث شده یحیی گل محمدی و البته بازیکنان از نظر روحی به شدت تحت فشار بوده و عصبی باشند. آن ها معتقدند شرایط برای نماینده های ایران به هیچ وجه یکسان نیست و پرسپولیس بیش از بقیه تیم ها تحت فشار قرار گرفته است. اخباری که از قرنطینه پرسپولیسی‌ها منتشر می‌شود نشان می‌دهد یحیی بیشتر از هر زمان دیگری نگران و البته به شدت عصبی است.