شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تلویزیون

اخبار تلویزیون| مسابقات جذاب را با کیفیت ۴K ببینید/ پخش تله‌تئاتری از حسین پناهی در تلویزیون


اخبار تلویزیون| مسابقات جذاب را با کیفیت 4K ببینید/ پخش تله‌تئاتری از حسین پناهی در تلویزیون

سه تله تئاتر در این هفته از "نمایشخانه" شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود و شبکه فراتر (۴K) هم مسابقات جذاب را با بالاترین کیفیت پخش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون خبرهایی همچون پخش مسابقات جذاب با بالاترین کیفیت تلویزیونی 4K، پاسخ به شبهات اعتقادی جوانان در برنامه "بدون توقف"، پخش 3 تله تئاتر از شبکه چهار سیما و جا به جایی "متهم گریخت" از شبکه تماشا به همراه جزئیات در ادامه آمده است:

مسابقات جذاب فرمول یک 2021 با کیفیت 4K

مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک جهان 2021 یکشنبه 12 آبان 1400 ساعت 18:30 از شبکه فراتر رسانه ملی پخش می‌شود.  پخش اصلی شبکه فراتر (4K) در روزهای آغازین نوروز 1400 از سه ساعت به حدود 5 ساعت افزایش یافته است.

باید گفت تمامی برودکسترهای جهان بدون استثنا، شبکه‌های پیشران دارند که مصداقِ بارز آن در رسانه ملّی همین شبکه 4K است؛ قرار است مسابقات جذاب با بالاترین کیفیت تلویزیونی(4K) به صورت زنده از شبکه فراتر پخش شود.

پاسخ به شبهات اعتقادی جوانان در «بدون توقف»

با توجه با ایام شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان، حجت‌الاسلام صفدر الهی راد عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی (ره) به بحث و گفت‌و‌گو درباره سؤالات و شبهات اعتقادی جوانان خواهد پرداخت. «بدون توقف» با موضوع پاسخ به سؤالات و شبهات اعتقادی جوانان از شنبه 11 اردیبهشت حوالی ساعت 21 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

برنامه چالشی ترکیبی «بدون توقف» به تهیه‌کنندگی رضا غلامحسین‌نژاد و سردبیری ابراهیم جلالیان کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است و به صورت روزانه از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از آنتن شبکه سه مهمان خانه‌ها می‌شود.

پخش 3 تله تئاتر در این هفته از «نمایشخانه» شبکه چهار 

تئاتر تلویزیونی «یک گل و بهار»، در دو قسمت روزهای یکشنبه و دوشنبه، 12 و 13 اردیبهشت ساعت 17:30 پخش خواهد شد.  این نمایشنامه که توسط حسین پناهی نیز نوشته شده، بنا به درخواست مردم به دفعات از تلویزیون پخش شد.

نقش عمو مرتضی که توسط زنده‌یاد عزت الله مقبلی در این برنامه اجرا شده بسیار در خاطره‌ها مانده است. این تله تئاتر درباره اتفاقاتی است که در محله‌ای قدیمی در تهران می‌افتد و اثر نوستالژیکی است که با اصلاح کیفیت در رنگ و تصویر، برای مخاطبان آماده پخش شده است.

«عشق به افق خورشید» به کارگردانی حسین فرخی سه‌شنبه  14 اردیبهشت ساعت 17:30 پخش خواهد شد. داستان پسر جوانی است که به خواستگاری دختری می‌رود که پدر وی با این وصلت مخالف است و جوان با توسل و توکل  شبانه‌روزی در مسجد کوفه و حرم حضرت علی (ع) مشکلاتش حل می‌شود و رضایت پدر جلب می‌شود و...

تئاتر تلویزیونی «سکوت» در یک قسمت 60 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی نیما دهقان و کارگردانی تلویزیونی بیژن صمصامی با محوریت دفاع مقدس تهیه شده و امین زندگانی، سپیده نظری‌پور، شیوا بلوریان، اسرافیل علمداری و اشکان رایانی مخصوص در آن بازی کرده‌اند.

در خلاصه داستان «سکوت» آمده است: مادر مهر سکوت بر لب زده، در حالی که پنجشنبه  جشن نامزدی پسرش جهان است و او را به دلیل چک برگشتی بازداشت کرده‌اند. حاج عسگر ، پدر جهان جانباز انقلاب و در حال مرگ است و . . .

سریال «سرگذشت» به جای «متهم گریخت»

شبکه تماشا به مناسبت شب‌های قدر از یازدهم اردیبهشت‌ماه به جای مجموعه «متهم گریخت» در ساعت 20 مجموعه «سرگذشت» را پخش می‌کند.

مجموعه «سرگذشت» از تولیدات رسانه ملی در زمینه اخلاق و صفات انسانی مثل بخشش است که با قرار دادن مخاطب در جای شخصیت‌های داستان، چالش اخلاقی در مخاطب ایجاد می‌کند.

این مجموعه به صورت اپیزودیک بوده و هر قسمت یک داستان مجزا را به تصویر می‌کشد و از عوامل سازنده آن می‌توان به به سیدجمال سیدحاتمی به عنوان کارگردان و بهروز مفید به عنوان تهیه‌کننده اشاره کرد.

هنرمندانی همچون نازنین فراهانی، ناصر هاشمی ، ایرج راد و ...در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند.

«سرگذشت» از یازدهم اردیبهشت، ساعت 20 از شبکه تماشا پخش شده و باز پخش این مجموعه در ساعت‌های 2 بامداد، 8 صبح و 14 روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/