شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فیلم کوتاه#نوجوانان#کودکان

هیأت انتخاب آثار بخش سینمایی مسابقه کانون پرورش فکری معرفی شدند


هیأت انتخاب آثار بخش سینمایی مسابقه کانون پرورش فکری معرفی شدند

دبیرخانه مسابقه فیلمنامه و نمایش‌نامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هیأت انتخاب آثار بخش سینمایی بلند و فیلم کوتاه را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان، دبیرخانه پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوانِ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هیأت انتخاب آثار بخش سینمایی بلند و فیلم کوتاه را معرفی کرد.

فرهاد حسن‌زاده نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، علی خودسیانی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده، بیژن میرباقری کارگردان و نویسنده، رقیه توکلی نویسنده و کارگردان و فرزاد اژدری نویسنده و کارگردان، هیأت انتخاب این رویداد هنری را تشکیل می‌دهند.

هیأت انتخاب، 402 عنوان فیلمنامه بلند سینمایی و 287 فیلم کوتاهِ پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان را بررسی و ارزیابی کرد.

پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایش‌نامه کودک و نوجوان در 2 مرحله صورت می‌گیرد، ابتدا طرح‌های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیأت انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی می‌شود. در مرحله دوم نیز صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت دارند تا نسخه اصلی فیلمنامه سینمایی بلند و فیلمنامه فیلم کوتاه خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

انتهای پیام/