شهر خبر

تجلیل از اساتیدقرآن کریم  یگان‌های ستاد آجا

آیین تجلیل از اساتید قرآن کریم یگان‌های ستاد و منتخبین دهمین جشنواره حدیث درمسجد امام خمینی رحمه الله ستاد آجا برگزار شد.
خبرگزاری میزان - در آستانه ایام ضربت خوردن امیرالمؤمنین حضرت امام علی (علیه السلام) و لیالی پر فضیلت قدر، مراسم تجلیل از اساتید قرآن کریم ستاد نزاجا و تقدیر از برندگان دهمین جشنواره حدیث کارکنان و خانواده‌های جمعی ستاد آجا و یگان‌های تابعه، باحضور ریاست اداره قرآن عترت و نماز ستاد آجا، ریاست اداره قرآن عترت و نماز (ساعس) آجا، سرهنگ میدانی، اعزه محترم و روسای ستاد آجا، اساتید و معلمان قرآن کریم درمسجدامام خمینی ره ستاد آجا برگزار گردید.
 
در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین صنعت‌پور ضمن قبولی طاعات و عبادات حضار به تشریح جایگاه تزکیه و تبیین آن در آیات و روایات پرداخت و تصریح کرد: خروجی تعلیم و تربیت باید بر محور تربیت انسان توحیدی و موحد باشد و بدین‌وسیله می‌بایست مباحث علمی را با فرهنگ مسجد و مبانی دینی پیوند بزنیم تا به این هدف نائل شویم.
 
حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور با اشاره به عدم توجه کافی دربحث تربیت درکشورعزیزمان اشاره کرد و افزود: در دهه‌های گذشته مباحث علمی همواره تقدم داشته‌اند بر مباحث تربیتی اما بعد از انقلاب و به برکت نفس قدسی امام خمینی (ره)، به مباحث تربیتی توجه بهتری شد و البته هنوز هم جا برای کار در این حوزه بسیار است و ما را قانع نمی‌کند.
 
تجلیل از اساتیدقرآن کریم  یگان‌های ستاد آجا


 

انتهای پیام/