شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#سعید#جلیلی#انتخابات 1400

کاندیداتوری سعید جلیلی در انتخابات 1400 قطعی شد؟

کدخبر: 409326
اقتصاد نیوز : در هفته جاری تحرکات انتخاباتی سعید جلیلی افزایش خواهد یافت و نشانه‌های بیشتری از نامزدی او نمایان خواهد شد. حامیان او معتقدند شرایط فعلی زمینه‌های حضور او را در انتخابات فراهم کرده است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نامه نیوز، درحالی که از عصر روز گذشته خبرهای متعدد درباره جدی‌شدن نامزدی محمدباقر قالیباف مطرح شده است و البته برخلاف ماه‌ها و هفته‌های پیشین که این‌گونه خبرها توسط تیم رسانه‌ای قالیباف تکذیب می‌شد، این‌بار سکوت معناداری در پی آن است و تازه‌ترین خبرها حکایت از قطعی‌شدن نامزدی سعید جلیلی هم دارد.

 در هفته جاری تحرکات انتخاباتی سعید جلیلی افزایش خواهد یافت و نشانه‌های بیشتری از نامزدی او نمایان خواهد شد. حامیان او معتقدند شرایط فعلی زمینه‌های حضور او را در انتخابات فراهم کرده است. این مسئله پس از آن جدی‌تر شده است که برخی خبرها حکایت از کم‌رنگ‌شدن احتمال حضور سیدابراهیم رئیسی در انتخابات دارد.

پیشتر اما «نامه‌نیوز» در خبری اعلام کرده بود برخی بزرگان اصولگرا خواسته‌اند که برای مواجهه و مقابله با تاکتیک دوقطبی‌سازی اصلاح‌طلبان، جریان اصولگرا با دو یا چند نامزد اصلی وارد انتخابات شود. به نظر می‌رسد برخی توصیه‌ها به سعید جلیلی تردیدهای او را برای حضور در انتخابات از میان برده است. در همین حال اما گفته می‌شود در میان جبهه پایداری برای حمایت از سعید جلیلی اختلاف دیدگاه‌هایی وجود دارد. گفته می‌شود صادق محصولی یکی از مخالفان حمایت از نامزدی جلیلی است که اصرار او در مواضع اخیرش مبنی بر رأی‌آوری گزینه اصلح می‌تواند نشانه‌ای از این ماجرا باشد. هرچه هست حالا راحت‌تر می‌شود پیش‌بینی کرد که سعید جلیلی یکی از نامزدهای اصلی انتخاباتی پیش رو است.