شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیونل مسی

کاپیتان در این صورت می ماند؛/ فداکاری بزرگ لیونل مسی برای حضور یک فوق ستاره!

کاپیتان در این صورت می ماند؛/ فداکاری بزرگ لیونل مسی برای حضور یک فوق ستاره!

لیونل مسی شیفته ارلینگ هالند بوده و حاضر است برای حضور او در بارسلونا از دستمزد خود بگذرد.

با حضور خوان لاپورتا در راس کادر مدیریتی باشگاه بارسلونا، هواداران این تیم امیدوار به حضور ستاره های بزرگ در ترکیب فصل بعد تیم مورد علاقه شان و البته ماندن لیونل مسی و تمدید قرارداد کاپیتان محبوب بارسلونا هستند. اما این دو هدف به نوعی بهم گره خورده و خود لیونل مسی نیز در صورت حضور بازیکنان بزرگ در نوکمپ تن به تمدید قرارداد خواهد داد.

 

سایت یورو اسپورت مدعی شد لیونل مسی حاصر است دستمزد خود را برای تمدید قرارداد در فصول بعدی و ماندن در بارسلونا کاهش دهد تا آنها بتوانند ستاره های بزرگی جذب بکنند. این باشگاه به دنبال جذب ارلینگ هالند، اعجوبه جوان و گلزن دورتموند است و این فداکاری لیونل مسی می تواند شانس بارسلونا برای خرید این ستاره آینده دار را افزایش بدهد.

 

-

 

خوان لاپورتا اخیرا رسمی مذاکرات برای ماندن لیونل مسی در نوکمپ را آغاز کرده و البته از او خواسته برای تمدید قرارداد کمی از مواضع خود کوتاه بیاید. اولویت اصلی مسی اطمینان از بلندپروازی بارسا در پنجره نقل و انتقالات پیش رو است و در صورت عدم پیگیری جذب بازیکنانی مانند ارلینگ هالند، همچنان احتمال جدایی کاپیتان بارسلونا وجود دارد.

 

ارلینگ هالند در یک سال و نیم اخیر عملکرد خیره کننده ای در ترکیب دورتموند داشته و به جز بارسلونا، تیم های بزرگی چون رئال مادرید، منچستریونایتد، منچسترسیتی و چلسی نیز خواهان جذب این بازیکن در فصل تابستان هستند.