شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پوشش#بیمه#کرونا

پوشش درمان کرونا در بیمه تکمیلی فرهنگیان/ پرداخت به روز خسارات درمان

پوشش درمان کرونا در بیمه تکمیلی فرهنگیان/ پرداخت به روز خسارات درمان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بهره مندی فرهنگیان از مزایای بیمه تکمیلی در زمان ابتلا به کرونا، گفت: تا پنجم اردیبهشت تمام اسناد پزشکی رسیده، پرداخت و به روز شده است.

پوشش درمان کرونا در بیمه تکمیلی فرهنگیان/ پرداخت به روز خسارات درمانآقای گودرز کریمی‌فر در این باره اظهار داشت: در سال جاری بیمه تکمیلی با حق بیمه ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان منعقد شد که با وجود مبلغ پایین حق بیمه، تعهدات خوبی دارد.
وی افزود: هزینه شماری از خدماتی کلینکی و پاراکلینیکی، جراحی‌های تخصصی، ناباروری، بیماری کرونا و بیماری‌های خاص در قالب خدمات بدون سقف پرداخت می‌شود.
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آرزوی ما این است که هیچ یک از همکاران ما به کرونا مبتلا نشود گفت:، اما اگر همکاری مبتلا شد در همه استان‌ها بدون استثناء هزینه‌های درمانش برابر تعرفه مصوبه هیئت وزیران در سه بیمارستان دولتی، خصوصی و عمومی غیردولتی پرداخت می‌شود.
آقای کریمی فر ادامه داد: اگر همکاران ما به ۵۵۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کند یک ریال هزینه نمی‌پردازند و تنها با کدملی پذیرش می‌شود، اما اگر به مراکز درمانی غیرطرف قرارداد مراجعه کرد و اسناد درمانش را تحویل دهند، خسارت درمان ظرف کمتر از یک هفته به حسابشان واریز می‌شود.
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: اگر حتی یک نفر اسنادش را ارائه و هزینه اش را دریافت نکرده است ما پاسخگو هستیم.