شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#واردات#واکسن

روحانی: دولت با همه توان برای واردات واکسن خارجی و حمایت از واکسن داخلی اقدام کرده است

رئیس جمهور گفت: دولت تمام تلاش خود را برای واردات خارجی و حمایت از واکسن خارجی بکار گرفته تا مردم به زودی از واکسن کرونا بهره مند شوند و زنجیره بیماری قطع شود و شرایط بهتری برای زندگی مردم و رونق کسب و کارها و تحصیل دانش آموزان فراهم شود.

خبرگزاری میزان -  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهارداشت: دولت تمام تلاش خود را برای واردات خارجی و حمایت از واکسن خارجی بکار گرفته تا مردم به زودی از واکسن کرونا بهره مند شوند و زنجیره بیماری را قطع شود و شرایط  بهتری برای زندگی مردم و رونق کسب و کارها و تحصیل دانش آموزان فراهم شود.

وی ادامه داد: انشالله شرایط با تزریق واکسن‌های داخلی و خارجی طوری باشدکه در نیمه دوم مردم شرایط بهتری را لمس کنند اما تا پایان امسال همه باید دستورات بهداشتی را رعایت کنند.

رئیس جمهور عنوان کرد: اگر کسی واکسن تزریق کرد بمعنای این نیست که مصون شده است، بلکه باید نوبت دوم آن را هم تزریق کند و بعد از آن هم زمانی این بدن ممکن است در برابر این ویروس مصون بماند. واکسن زدن به معنای مصون شدن نیست. اولا زمان می برد تا فرد مصون شود و  دوماً ممکن است ویروس جهش یافته دیگری وارد شود که بدن فردی که واکسن زده نسبت به آن مصون نباشد. 

روحانی خاطرنشان کرد: امیدواریم عبادات مردم مقبول درگاه حق تعالی باشد و مردم با دعای خود مدافعان سلامت را حمایت کنند. 

 

تکمیل می شود