شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#سرمربی استقلال#قهرمانی آسیا

مجیدی: وریا جام قهرمانی آسیا را بالای سر می‌برد

فرهاد مجیدی: وریا جام قهرمانی آسیا را بالای سر می برد

سرمربی استقلال با اشاره به سختی کار برای قهرمان شدن در آسیا گفت: قول می‌دهم بازیکنی که کنار من نشسته (وریا غفوری) این جام را بالای سر می برد.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل الشرطه عراق اظهار داشت: در شب آخر مسابقات هم بازی خوبی ارائه دادیم و این مسابقه برای ما بسیار سخت بود. امروز هوا نسبت به روزهای قبل گرمتر و بازیکنان نسبت به بازیهای قبل خسته تر بودند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما خسته بودند اما با تمام وجود جنگیدند و به تک تک آنها افتخار می کنم. از همه بازیکنانم ممنونم. بزرگترین نقطه قوت ما در این تورنمنت تلاش و سخت کوشی بازیکنان بود.

مجیدی در ادامه بیان داشت: بازیهای همه گروه ها را دیدم و با جرات می گویم استقلال در سخت ترین گروه بود. فکر می کنم اگر الشرطه در گروه دیگری بود، شانس صعود داشت. تمام تیم های این گروه بسیار خوب بودند. از مسابقه سوم به بعد، تمام تیم‌ها تحلیل رفتند ولی در کل مسابقات خوبی بود. به هواداران استقلال قول می‌دهم در دور آینده خیلی بهتر کار خواهیم کرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا نتیجه یک بر صفر روی استقلال در جریان بازی فشار وارد نکرد، گفت: صددرصد همینطور است. اگر پنالتی که از دست دادیم گل می‌شد، راحت تر بازی می کردیم. الشرطه تیم بسیار خوبی بود که از تمام تیم‌های این گروه از نظر دوندگی بهتر کار می‌کرد. ما به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل کردیم و چیزی که می‌خواستیم به دست آوردیم.

مجیدی در خصوص اینکه خودش با العین قهرمانی این رقابت‌ها تجربه کرده و آیا وی این انگیزه را دارد با تیمش قهرمان آسیا شود، گفت: تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده اما به هواداران استقلال قول می‌دهم که فردی که کنار من نشسته (وریا غفوری) جام را بالای سر می برد که البته کار خیلی سخت است؛ اما باید کار کنیم، تلاش کنیم و زحمت زیادی بکشیم.