به گزارش برنا؛ محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط تیمش و مسائل فوتبالی صحبت های جالبی را داشت که ماحصل آن را می توانید در زیر بخوانید:

- درمورد حضور در تیم نفت مسجد سلیمان صحبت کنید؟

با توجه به شناختی که از تیم داشتم و با پتانسیلی که این تیم داشت و بازیکنان توانمند و جوان و با انگیزه ای  که در این تیم دیدم تصمیم گرفتم که به این پیشنهاد پاسخ مثبت بدهم. از طرف دیگر با توجه به اینکه تیم نفت با حضور خودم به لیگ برتر آمده بود، احساس کردم می توانم به این تیم برای ماندن در لیگ برتر کمک کنم.

- از عملکردتان در این مدت راضی بوده‌اید؟

از زمان حضور من در نفت ما 2 بازی انجام دادیم که بچه ها با تمام وجودشان وقت و انرژی گذاشتند و در این دو بازی مهم برابر سپاهان و مس رفسنجان توانستیم 4 امتیاز بگیریم که امیدواریم در بازی آینده باز بتوانیم امتیاز لازم را کسب کنیم و به امید خدا به یک نقطه امنی برسیم که خیالمان بابت بقای تیم در لیگ برتر راحت شود.

- برای بازی‌های باقی مانده در لیگ برتر چه برنامه‌ای دارید؟

تیم ما از لحاظ آمادگی فنی شرایط خوبی  داشت، الان هم بچه ها از لحاظ روحی و هم جسمی شرایط خوبی را دارند. برنامه های تمرینی که در مدت تعطیلی لیگ داشته ایم این فرصت را برای ما ایجاد کرده که برنامه ها را برای آمادگی بیشتر تکمیل کنیم و انشاء اله با آمادگی وارد مسابقات و بازی های بعدی شویم و بتوانیم امتیازات لازم را برای بقا در لیگ برتر دشت کنیم.

- درمورد اردوی اخیرتان صحبت می‌کنید؟

با توجه به زمانی که بین بازی با ماشین سازی ایجاد شد تصمیم گرفتیم اردوی 10 روزه ای را برگزار کنیم تا نفرات در اختیارمان باشند و بتوانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. در این اردو بیشتر بازی درون تیمی انجام می دهیم او اگر نیاز باشد بازی دوستانه با تیم های دیگر را نیز برگزار خواهیم کرد.

- هدف اصلی‌تان در نفت چیست؟

حفظ تیم در لیگ برتر و رسیدن به یک نقطه امنی که خیال مان راحت باشد و روز آخر استرس و نگرانی این را نداشته باشیم که سهمیه مان در لیگ برتر را از دست بدهیم، هدف اصلی است. ان شا اله تمام تلاش مان را می کنیم در بازی های آینده امتیازات لازم را برای بقا در لیگ برتر کسب کنیم.

- فصل بعد هم در این تیم می‌مانید؟

در حال حاضر قراردادم با این تیم تا پایان فصل جاری است و معلوم نیست در آینده چه اتفاقاتی رخ بدهد.

- تا چه اندازه به پیروزی برابر ماشین سازی که شرایط خوبی در جدول ندارد، خوشبین هستید؟

ما از همین الان خودمان را برای بازی با ماشین سازی آماده می کنیم. باید برابر تیم هایی که با آنها بازی می کنیم احترام قائل شویم و آنها را دست کم نگیریم و با تمام وجودمان برای این بازی آماده شویم. به اعتقاد من اگر تیمی را بخواهیم دست کم بگیریم ممکن است برابر آن به مشکل خورده و اذیت شویم و آن امتیازی را که لازم است کسب کنیم از دست می دهیم. ماشین سازی هم برای ما مثل سپاهان است و انشاء اله با تمام انگیزه و توانمان آماده آن بازی می شویم

- در حال حاضر شرایط تیم ملی ایران را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی های پیش رو برای تیم ملی ما خیلی مهم است. امیدوارم بچه های تیم ملی در دیدارهای پیش روی شان بازی های خوبی ارائه دهند و ما دعا می کنیم و اگر کمکی از دست مان بربیاید حاضر هستیم برای تیم ملی انجام دهیم  تا انشاء اله تیم ملی به جام جهانی صعود کند. حضور در جام جهانی برای هر کشوری اهمیت دارد و امیدوارم تیم ایران مجددا یکی از کشورهای صعود کننده به جام جهانی باشد.

- فوتبال ایران به تازگی داغدار 2 چهره سرشناس با ویروس کرونا شده است. درخصوص این موضوع چه نظری دارید؟

متاسفانه ویروس کرونا عزیران زیادی را از ما گرفته و امیدوارم واکسن برای همه در ایران و دنیا تولید شود تا دیگر قربانی را به خاطر این ویروس نداشته باشیم. متاسفانه در یکی دو هفته اخیر ما عزادار نادر دست نشان و حمید جاسمیان شده ایم. آقای دست نشان و آقای جاسمیان از بزرگان فوتبال ما بودند. آقای دست نشان جدا از این که فوتبالیست قابلی بودند مربی بازیکن سازی برای فوتبال ایران محسوب می شدند و شاگردان زیادی را تحویل فوتبال دادند. آقای جاسمیان هم از بزرگان فوتبال ما بودند که به خاطر بیماری کرونا از بین ما رفتند. امیدوارم روح این دو عزیز قرین رحمت الهی باشد. 5/5