شهر خبر

اسحاق جهانگیری:

در سال ۹۶ با پیشنهاد اقای هاشمی، وارد صحنه انتخابات شدم | بعد از انتخابات به آقای روحانی پیشنهاد دادم معاون اول دیگری را انتخاب کنند، اما قبول نکردند

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با حضور در اتاقی در برنامه «کلاب هاوس» اظهار داشت: با پیشنهاد اقای هاشمی و اقای خاتمی و موافقت اقای روحانی، در سال ۹۶ وارد صحنه انتخابات شدم.

در سال ۹۶ با پیشنهاد اقای هاشمی، وارد صحنه انتخابات شدم | بعد از انتخابات به آقای روحانی پیشنهاد دادم معاون اول دیگری را انتخاب کنند، اما قبول نکردند

به گزارش سلام نو به نقل از «انتخاب»؛ اسحاق جهانگیری معاول اول رئیس جمهوری با حضور در اتاق سایت «انتخاب» در «کلاب هاوس» به سئوالات مختلفی پاسخ داد.

در ادامه محورهای سخنان جهانگیری می آید:

کلاب هاوس فرصت خوبی است؛ به همه ی دوستانی که نگران هستند و طوری اظهار نظر می کنند که از فضای مجازی و توسعه آن، می ترسند، می گویم گه چرا می ترسید؟ اتفاقا شفافیت در همینجا معنا پیدا می کند؛ بگذارید مردم ازادانه صحبت کنند.

اپراتورها در کلاب هاوس اخلال ایجاد کرده بودند، اما آقای جهرمی پیشنهاد دادند که جرائم سنگینی ایجاد شود برای اخلال گران در این شبکه ی اجتماعی.

با پیشنهاد اقای هاشمی و اقای خاتمی و موافقت اقای روحانی، در سال ۹۶ وارد صحنه انتخابات شدم؛ وفای به عهد آنی بود که وقتی مردم را دعوت کردیم که رای بدهند، باید در دولت می ماندیم که مسائل را پیگیری کنیم.

من به اقای روحانی پیشنهاد دادم بعد از انتخابات که معاون اول دیگری را انتخاب کنند و من را مشاور کنند، اما قبول نکردند.

من مسئول بودم که از ۲۴ میلیون رای رئیس جمهور حفاظت می کردم.

در دوره ی جنگ اقتصادی، وقت موسعی را گذاشتم که کالاهای اساسی برای مردم تامین شود، همینطور برای داروها.

هم مسئول ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی بودم، هم مسئول اقتصاد مقاومتی بودم، فکر می‌کنم در این زمینه، از اینکه ماندم و خدمت کردم به مردم، کار خوبی انجام گرفت.