شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#قطر

اولین اقدام باشگاه پرسپولیس پس از هوایی شدن دو ستاره به مقصد قطر

برنامه ویژه باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان ظرف چند روز آینده

تمدید قرارداد دو بازیکن با پرسپولیس

پس از انتشار اخبار زیادی مبنی بر پیوستن احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان به فوتبال قطر، باشگاه پرسپولیس برنامه ویژه ای دارد تا با تمدید قرارداد این دو ستاره، مانع جدایی آن ها از جمع سرخپوشان شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه پرسپولیس طی چند روز آینده به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنانی می رود که قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد.

همان طور که در جریان هستید باشگاه پرسپولیس طی چند هفته اخیر با ارسال نامه هایی جداگانه به بازیکنان تمدیدی از آن ها خواسته شرایط خود را برای تمدید قرارداد اعلام کنند.

اگرچه این درخواست های رسمی از مدتها قبل برای بازیکنان ارسال شده اما هنوز هیچ کدام از بازیکنان دعوت باشگاه را نپذیرفته اند. باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به حضور تیم در رقابت های آسیایی فشار چندانی برای اعلام شرایط به بازیکنان اعمال نکرد. اما خبرهای دریافتی حاکی از آن است که با توجه به بازگشت کاروان تیم و حضور بازیکنان در تهران، باشگاه طی روزهای آینده با جدیت از بازیکنان خواهد خواست تا شرایط خود برای تمدید قرارداد را اعلام کنند.

احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی زادگان نیز جزو نفراتی هستند که باشگاه به دنبال مشخص کردن وضعیت آن هاست و این دو بازیکنان باید وضعیت خود را اعلام کنند. باشگاه پرسپولیس به دنبال دریافت رقم درخواستی بازیکنان تمدیدی است تا بتواند استراتژی و سیاست خود را برای پرداخت ها اعلام کند. سرخ ها می خواهند در صورت توافق نکردن با برخی نفرات بلافاصله نظر کادر فنی را برای بازیکنان جدید جویا شده و برای جذب نفرات جانشین اقدام کنند.