شهرخبر

ظرفیت اماکن سوزاندن اجساد در هند تکمیل شد

کدخبر: 409163
اقتصادنیوز: در حالی که آمار ابتلا به کرونا در هند هر روز رکوردهای جدیدی را ثبت می‌کند، ظرفیت بیمارستان‌ها و امکان سوزاندن اجساد در این کشور تکمیل شده است و بیمارستان‌ها با کمبود جدی مواجه هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در حالی که هند روز جمعه رکورد جهانی دیگری در زمینه ابتلا به کرونا ثبت کرد، تعداد قربانیان ویروس کرونا در برزیل نیز از 400 هزار نفر فراتر رفته و تعداد جهانی ابتلا به کرونا نیز از 150 میلیون نفر عبور کرد.

در حال حاضر، آمریکا، هند و برزیل سه کشور نخست از لحاظ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا بوده و طی 24 ساعت گذشته 3 هزار نفر دیگر در برزیل به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان کرونا در برزیل به بیش از 401 هزار نفر برسد.

شمار ابتلا به کرونا در هند نیز به طور فزاینده‌ای در حال افزایش بوده و موج ویرانگر کرونا در این کشور آسیایی باعث پر شدن بیمارستان‌ها و مکان‌های سوزاندن اجساد در این کشور شده است.

طی 24 ساعت گذشته 385 هزار مورد ابتلای جدید در هند ثبت شده که رکود جهانی جدید به شمار می‌آید. طی این مدت نیز 3 هزار و 500 نفر دیگر نیز در این کشور قربانی ویروس کرونا شدند.

این آمارهای رسمی است که مقامات هندی ارائه می‌دهند این در حالی است که بسیاری از کارشناسان معتقدند که آمارهای واقعی در هند بسیار بیشتر از این تعداد است.

در حالی که اوضاع در هند هر روز وخیم‌تر می‌شود، بیش از 40 کشور جهان آمادگی خود را برای ارسال کمک‌های درمانی به هند اعلام کرده‌اند.

تا کنون فقط کارکنان بخش درمان و کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند واکسن‌های آسترازنکا و واکسن داخلی «بهارات بیوتک» را در هند دریافت کرده‌اند.

مقامات هندی اعلام کرده‌اند که قصد دارند روند واکسیناسیون در این کشور پرجمعیت را تسریع ببخشند تا بتوانند موج گسترده ابتلا و قربانیان کرونا در این کشور را کنترل کنند.