شهرخبر

داستان زوج چاقی که ۱۸۰ کیلوگرم در کنار هم کم کرده و بچه‌دار شدند

داستین و راکل هال زوجی هستند که با انگیزه دادن به یکدیگر سعی کردند تا ۱۸۰ کیلوگرم از وزن خود را کم کنند. داستین در هنگام تولد در ۳۷ سال گذشته، ۵ کیلوگرم بوده است.

داستان زوج چاقی که ۱۸۰ کیلوگرم در کنار هم کم کرده و بچه‌دار شدند

داستین و راکل هال زوجی هستند که با انگیزه دادن به یکدیگر سعی کردند تا ۱۸۰ کیلوگرم از وزن خود را کم کنند. داستین در هنگام تولد در ۳۷ سال گذشته، ۵ کیلوگرم بوده است. او می‌گوید یک نوزاد بسیار بزرگ بوده و پرستاران در هنگام تولد او را بخاطر اندازه بزرگش «خپل» توصیف کرده‌اند. او می‌گوید به یاد دارد که هنگام مدرسه رفتن مردم رهگذر از ماشین‌هایشان به سمت او داد می‌زدند و می‌گفتند که ای پسر چاق وزنت را کم کن! یکی از همکلاسی‌های داستین هم به او گفته بوده که بخاطر وزن زیادش هیچ دختری حاضر به نامزدی و ازدواج با او نمی‌شود.

اما داستین به این حرف‌ها توجه نداشته و عشق زندگی‌اش را پیدا می‌کند. آن‌ها در چند ماه گذشته ۹ سالگی ازدواجشان با یکدیگر را جشن گرفته بودند. اما بزرگترین نقطه عطف آن‌ها تولد دخترشان است. آن‌ها ۱۸۰ کیلوگرم را به همراه هم و با کمک جراحی کاهش وزن کم کرده‌اند.

همسر داستین می‌گوید: «من داروهای باروری بسیاری را مصرف کردم که هیچگاه به کمک من نیامد. چرا که وزن بالای من باعث جلوگیری از بارداری می‌شد.» راکل انتخاب شد تا جراحی بای‌پس معده را انجام دهد (روشی که اندازه معده را کوچک‌تر می‌کند).» او در آن زمان ۱۳۵ کیلوگرم بوده است. راکل می‌گوید که این تصمیم سختی در زندگی‌اش بوده اما هیچگاه از آن نترسیده است. شوهر او دو سال قبل از آن تحت این جراحی قرار گرفته بود و اوضاع برایش بسیار عالی پیش رفته بوده است. راکل می‌گوید: «من از این که زندگی‌ام تغییر کند بسیار هیجان زده بودم.»

با تشویق‌های داستین، راکل ۵۰ کیلوگرم کم می‌کند و در دسامبر ۲۰۲۰ نیز دخترش را به سلامت به دنیا می‌آورد. او می‌گوید که به راحتی باردار شده است.

داستین می‌گوید که قبل از کاهش وزنش عادت غذایی بسیار بدی داشته است. او می‌گوید من به خانه می‎‌رسیدم و پیتزا و دو قوطی نوشابه را با خودم می‌بردم و به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های سرویس نتفلیکس می‌نشستم. من از نشستن جلوی تلویزیون و پرخوری لذت بسیاری می‌بردم.