شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

پنجعلی:

پرسپولیس با حمایت می‌تواند به قهرمانی آسیا برسد

پنجعلی: پرسپولیس با حمایت می‌تواند به قهرمانی آسیا برسد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مسوولان از پرسپولیس به خوبی حمایت کنند، برای سومین سال پیاپی حضور در فینال آسیا را تجربه کرده و با جام قهرمانی به کشور باز می گردیم

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر نگوییم بهترین تیم تاریخ اما بی شک یکی از بهترین تیم های ادوار باشگاه را در حال حاضر در اختیار داریم. یحیی و شاگردانش با جان و دل بازی می کنند و شیوه و سبک بازی آنها در زمین به گونه‌ای است که هواداران لذت می برند و خوشحالم که این تیم و بازیکنان را در این برهه زمانی در اختیار داریم.

وی ادامه داد: سرعت کافی، انتقال سریع توپ، شناخت بازیکنان از هم، بازی سازی در فضای مناسب، درک و شعور بالا، بهره بردن از نقاط مختلف زمین و خلق موقعیت و پرهیز از کارهای اضافه از جمله خصوصیات تیمی  پرسپولیس است که باعث شده روند صعودی خوبی در پیش گرفته و امیدها را زنده نگه دارد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: صحبت از یک یا چند بازیکن نیست، همه خوب هستند. یحیی کاری کرده که داخل زمین و روی نیمکت یک هدف و یک روش حاکم باشد. بازیکنان می دانند چه می خواهند و به دنبال چه چیزی هستند. کادر فنی یک دست بوده و به معنای واقعی یک تیم و یک خانواده تشکیل شده که همه برای هم حاضرند خود را فدا کنند.

پنجعلی تصریح کرد: این تیم الان تجربه دو فینال آسیایی را دارد، خوب بازی می کند و به دور از حاشیه است. تنها نگرانی من این است که باید نگاه ویژه ای به بازیکنان و اعضای تیم بشود و اجازه ندهند مسایل مختلف از جمله همان مشکلات مالی که همیشه فوتبال ما را دچار بحران می کند، به تیم ضربه بزند.

کاپیتان اسبق سرخپوشان ادامه داد: متاسفانه مسایل مالی و بدهی هایی که باشگاه های فوتبال ما دارند همیشه مشکل ساز بوده و نیاز است مسوولان و متولیان امر در این خصوص چاره اندیشی کنند تا در چنین شرایطی که تیم و بازیکنان در مسیر خوبی قرار دارند، به خوبی حمایت شده و از حاشیه ها دور بمانند. 

تیم فوتبال پرسپولیس ایران پنجشنبه شب در دیداری پرگل مقابل الریان قطر به برتری چهار بر دو دست یافت تا با ۱۵ امتیاز و مقتدرانه به‌عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود.

منبع: ایرنا