گلباران رم در اولدترافورد

در دور رفت از بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه شب دو بازی برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های منچستریونایتد و ویارئال برابر میهمانان خود به ترتیب تیم‌های رم و آرسنال به پیروزی رسیدند.

در ورزشگاه اولدترافورد، منچستریونایتد موفق شد حریف ایتالیایی‌اش رم را با نتیجه قاطع 6 بر 2 شکست دهد. در این بازی که رمی‌ها بدشانسی هم آوردند و دو بازیکن‌شان در ابتدای مسابقه به دلیل مصدومیت مجبور به ترک میدان شدند (جردن فرتو و پائو لوپس)؛ برونو فرناندز دو بار در دقایق 9 و 71 (پنالتی)، ادینسون کاوانی در دقایق 48 و 64، پل پوگبا در دقیقه 75 و میسون گرینوود در دقیقه 86 برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

دو گل رم توسط لورنزو پیگرینی در دقیقه 15 (پنالتی) و ادین ژکو در دقیقه 33 به ثمر رسید. به این ترتیب رم باید در بازی برگشت که پنجشنبه هفته آینده در خانه‌اش برگزار می‌شود حداقل 4 گل به منچستریونایتد بزند و گلی هم نخورد تا صعود کند.

در دیگر بازی ویارئال در اسپانیا میهمان انگلیسی خود آرسنال را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. در این دیدار که آرسنالی‌ها با اخراج دنی سبایوس در دقیقه 57 ، مجبور شدند 10 نفره به کار خود ادامه دهند، مانو تریگروس در دقیقه 5 و رائول آلبیول در دقیقه 29 برای ویارئال گلزنی کردند. تنها گل آرسنال هم توسط نیکلاس پپه در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. همچنین ویارئال با اخراج اتین کاپوئه در دقیقه 80 مسابقه، 10 نفره کار را به پایان رساند.

جدال برگشت این دو تیم نیز پنجشنبه آینده در ورزشگاه امارات لندن برگزار خواهد شد.