به گزارش رکنا، عصر روز گذشته به دلیل بی احتیاطی و بازی خواهر و برادر خیرآبادی در تویسرکان به درون گودالی لجنی به عمق حدود 6 متر سقوط کردند.بر اثر این حادثه نوجوان پسر ۱۱ ساله جان خود را از دست داد و خواهر دو قلویش نجات یافت.

احسان زنگنه عضو تیم امداد و نجات هلال احمر تویسرکان گفت: عصر روز گذشته بر اثر بی احتیاطی و بازی یک خواهر و بردار اهل روستای خیرآباد، در کنار گودال لجنی در کنار باغشان سقوط کردند که خواهر نجات یافت و نوجوان پسر ۱۱ساله جان خود را از دست داد.

وی اظهار کرد: پس از سقوط بلافاصله پدر این خواهر و برادر که جانباز و از ناحیه دو پا معلول بوده با آن وضعیت هر چه تلاش می‌کند موفق نمی شود کاری از پیش ببرد.

سقوط در گودالی لجنی ۶متری، جان نوجوان تویسرکانی را گرفت

مرگ هولناک پسربچه 11 ساله در همدان

عضو تیم امداد و نجات تویسرکان افزود: بنابراین راس ساعت ۱۹ و ۲۷ دقیقه به پایگاه شهید جعفری خیرآباد مراجعه می کند و تیم امدادی این پایگاه هم بلافاصله پس از چند دقیقه به محل اعزام و بعد از طی مسافتی سه کیلومتری به گودال رسیده و وارد عمل شد.

زنگنه تصریح کرد: پس از جستجو و بررسی صحنه و گفته پدر متوفی عمق آب در حدود ۶ متر بود و جستجوی ما نتیجه نداد.

وی گفت: از آنجا که عمق آب و شرایط کدر و لجنی مانع از ادامه کار شد، سایر همکاران اورژانس، آتش نشانی و نیروی انتظامی بعد از ما در صحنه حضور پیدا کردند.

عضو تیم امداد و نجات پایگاه خیرآباد ادامه داد: این عملیات نزدیک به چهار ساعت به طول انجامید و با خالی کردن آب توسط پمپ آب، تا حدودی گودال خالی و نیروهای غواص وارد عمل شده و با جستجو جسد بی جان کودک ۱۱ساله از کف گودال بالا آوردند.

زنگنه عنوان کرد: افراد حاضر در عملیات نجاتگران پایگاه شهید جعفری خیرآباد متشکل از احسان زنگنه و محمدرضا ترکاشوند و تیم پشتیبانی نیز سهراب اسدی، حسین حسن رضایی، علیرضا ایلخانی، سجاد سوری و اصغر اسماعیل بودند.