شهرخبر

رئیس پلیس پایتخت مطرح کرد:

تدوین برنامه ریزی دقیق برای تأمین امنیت انتخابات/ نباید کوچکترین خللی در امنیت کشور ایجاد شود

به گزارش منیبان؛ سردار "حسین رحیمی،رئیس پلیس پایتخت در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن با تاکید بر اینکه امنیت داخلی مهمترین سنجش امنیت محسوب می شود، گفت: امنیت داخلی پایه و اساس امنیت هر کشوری است و رکن رکین برقراری امنیت در هر کشوری پلیس آن کشور است.

او با اشاره به اینکه نباید کوچکترین خللی در امنیت کشور ما وارد شود، عنوان کرد: امنیت داخلی بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید به درستی پاس داشته شود چرا که امنیت داخلی پایه و اساس امنیت هر کشوری محسوب می شود.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه امنیت و سلامت دو نعمت مجهول و ناشناخته هستند، گفت: نعمت امنیت را امروز مدیون و مرهون مردان مردی هستیم که در میدان جهاد و مجاهدت شجاعانه ایستادند تا عزت و منزلت ما برخاک نیفتد.

او افزود: مجاهدت های بزرگ مردانی چون شهید سلیمانی ها ، همدانی ها، حججی ها و ...، مجد و بزرگی را برای ما به ارمغان آورد و با رشادت های این دریا دلان مرز استراتژیک ما عمق پیدا کرد.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه همه باید عمار رهبری باشیم، بیان داشت: دشمنان همواره به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه افکنی و انشقاق در سد پولادین و در اتحاد و انسجام ملت بزرگ و گرانقدر ما هستند از این رو باید پشت سر امام و مقتدای خود، ید واحده باشیم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی علیرغم همه التهابات اجتماعی، اقتصادی و... از کیان و امنیت و آرامش این مرز و بوم دفاع می کند، گفت: نیروی انتظامی امروز خود را خادم و خدمتگزار مردم می داند و تامین امنیت و آرامش مردم را برای خود افتخاری بزرگ می داند.

او افزود: مردم گرانقدر ما ولی نعمتان ما هستند و ما خدمتگزاری این مردم شریف را با افتخار و تکریم باید به انجام برسانیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به در پیش بودن انتخابات و تلاش دشمنان برای به صحنه نیاوردن مردم، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی دقیقی برای تأمین امنیت انتخابات اندیشیده شده است تا مردم عزیزمان بتوانند در امنیت کامل، کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب و رای خود را به صندوق آرا بیندازند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم را برای خود بزرگترین شأن و افتخار می دانیم، بیان کرد: نیروی انتظامی مأمن، ملجأ و پناهگاه مردم است و در نهایت عزت و تکریم پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

او افزود: امروز در میدان عمل نیروی انتظامی مردانه و مجاهدانه ایستاده است و اجازه نخواهد داد دشمنان و معاندان، امنیت را که در حقیقت بزرگترین سرمایه اجتماعی و اقتصادی و سیاسی کشور است، سلب نماید.