شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین#قیمت
اقتصاد آمریکا فراتر از انتظار عمل کرد

آخرین احتمالات درباره قیمت طلا/ بیت کوین سرعت گیر حرکت طلا

کدخبر: 409056
اقتصادنیوز : اگر بیت کوین نباشد ، طلا می تواند بیش از ۲ هزار دلار در هر اونس معامله شود، ارز رمزنگاری شده محبوب همچنان روند صعودی طلا را محدود می کند.

براساس گزارش اقتصادنیوز، برخی اعتقاد دارند بازار طلا در قلمرو افزایشی قرار دارد چون آخرین داده های اقتصادی نشان می دهد با وجود رشد بالاتر از انتظار اقتصاد آمریکا احتمال افزایش شدید تورم بالا رفته است.

روز پنجشنبه ، مطالعه اولیه تولید ناخالص داخلی آمریکا نشان داد که رشد اقتصادی این کشور در سه ماهه اول سال 2021،معادل 6.4 درصد افزایش یافته است. طبق ارقام اعلام شده ، اقتصاددانان انتظار داشتند که رشد چشمگیر 6.8 درصدی داشته باشند.فعالیت اقتصادی آمریکا از رشد 4.3 درصدی گزارش شده در سه ماهه چهارم سال گذشته به شدت افزایش یافته است.

در این گزارش آمده  که افزایش تولید ناخالص داخلی واقعی در سه ماهه اول منعکس کننده افزایش هزینه های مصرف شخصی (PCE) ، سرمایه گذاری ثابت غیرمسکونی ، هزینه های دولت فدرال ، سرمایه گذاری ثابت مسکونی و هزینه های دولت محلی و محلی است که تا حدی با کاهش سرمایه گذاری موجودی خصوصی و صادرات جبران شده، است.

دیروز قیمت طلا در قلمرو خنثی معامله می شد گرچه در واکنش اولیه جهش بیشتری داشت. معاملات آتی طلای ژوئن (تیر) آخرین بار در هر اونس 1.778.40 دلار معامله شد که در روز 0.25 درصد رشد داشت.

اقتصاد آمریکا در سه ماهه اول سال 2021 تقویت شد ، زیرا محدودیت های مربوط به کرونا شروع به کاهش داشته و اجازه داد تا بهبودی نسبی برقرار شود. این اتفاق موجب تقویت شاخص دلار شد در حال حاضر شاخص دلار نیم صدم درصد افزایش داشته و به شاخص ۹۰.۶۳۵ واحد رسیده است.

بازار

صعود بیت کوین

مایک مک گلوون ، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ ، گفت: تاکنون دیجیتالی شدن پول به نفع دلار آمریکا و بیت کوین بوده است.

او همچنبن افزود:« فلزات بیشترین پتانسیل را برای ادامه عملکرد بهتر کالاها دارد ، همانطور که ما شاهد آن هستیم ، به ویژه در بلند مدت.  تسریع روند کربن زدایی ، الکتریکی سازی و دیجیتال سازی باعث جدا شدن فلزات مانند مس از نفت خام می شود که آن ها در بازار ها با فناوری جایگزین می شود ، اما McGlone روز پنجشنبه گفت ، طلا در حال کاهش است. به گفته او اگر بیت کوین نباشد ، طلا می تواند بیش از ۲ هزار دلار در هر اونس معامله شود ، و افزود که ارز رمزنگاری شده محبوب همچنان روند صعودی طلا را محدود می کند.در حال حاضر بیت کوین روند نزولی به خود گرفته است.

بیت کوین