شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

کری سنگین یحیی گل محمدی برای رقبای آسیایی پرسپولیس پس از صدرنشینی

یحیی گل محمدی : به حریف بعدی مان در آسیا زیاد فکر نمی‌کنیم ؛ هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی کند، کار سختی خواهد داشت

واکنش یحیی گل محمدی به صدرنشینی پرسپولیس

پرسپولیس با شکست دادن الریان موفق شد صعود مقتدرانه ای به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشه باشد. یحیی گل محمدی مدعی شده است هر تیمی در مرحله بعد با ما دیدار کند، کار سختی خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، یحیی گل‌محمدی می‌گوید که صعود مقتدرانه پرسپولیس، زحمات بازیکنان و مسئولان این تیم را نشان می‌دهد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در آخرین نشست خبری خود در هند شرکت کرد و در ابتدای صحبت‌هایش از میزبانی هندی‌ها تشکر کرد و میزبانی آن‌ها را «خوب» توصیف کرد.

وی سپس گفت:

با امتیازات خوبی توانستیم مرحله گروهی را به اتمام برسانیم و مقتدرانه به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شدیم. زحمات زیادی برای این مسئله کشیده شد و از همه مسئولان باشگاه و حمایت هواداران و رسانه‌ها و خصوصا بازیکنان باغیرتمان که با وجود مشکلات مردانه جنگیدند تا هواداران خوشحال شوند. آنها در این آب و هوا جان‌فشانی و ایثار کردند و با همه وجود کار کردند. به آن ها خسته نباشید میگویم.

او درباره بازی با الریان گفت:

بازی خوبی بود و در مجموع با تعداد گل بالا بردیم. هرکسی این بازی را دید، از دیدنش لذت برد و ما خیلی خوب توانستیم گردش توپ داشته باشیم. یک بازی اکتیو و پویا انجام دادیم و از لحاظ فنی خیلی بهتر از حریف بودیم. انشالله که همین روند را در ادامه هم داشته باشیم.

گل‌محمدی درباره صعود پرسپولیس با صدرنشینی عنوان کرد:

هدف اول ما وقتی بازی‌ها شروع شد همین صدرنشینی بود. به حریف بعدی مان زیاد فکر نمی‌کنیم و تیمی که میخواهد به فینال آسیا برسد باید با تیم‌های قدرتمندی روبرو شود. این مسئله را باید بپذیریم و هر تیمی که مقابل ما بازی خواهد کرد، کار سختی خواهد داشت. ما به دورهای بعد فکر میکنیم و ان شاء الله این روند را ادامه دهیم.

سرمربی سرخپوشان درباره شناخت طرفداران هندی از پرسپولیس و علاقه آنها به این تیم، اظهار داشت:

خوشحالیم که هواداران خوبی به پیدا کرده‌ایم. روابط دو کشور همیشه خیلی خوب و با دوستی بالا بوده و از نظر فرهنگی مشترکات بالایی داریم و فوتبال هم به این مسئله کمک می‌کند. دوستی دو کشور در نهایت بیشتر می‌شود و ما از همه آن ها تشکر می‌کنیم. واقعا خاطرات خوبی در این ۱۸-۱۹ روز داشتیم و امیدوارم که دوباره یک سفر دیگر به این کشور خوب داشته باشیم.