شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس

دورخیز ستاره پرسپولیس برای سبقت از آقای گل ؛ تنها ۴ گل باقی مانده است

ثبت 4 گل از سوی شهریار مغانلو در لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس و فاصله 4 گله تا رسیدن به کریستین اولونگا

آمار درخشان شهریار مغانلو در لیگ قهرمانان آسیا

جذب شهریار مغانلو برای درخشش در خط حمله پرسپولیس تا اینجا به خوبی جواب داده است و این بازیکن ۴ گل برای سرخپوشان در آسیا به ثمر رسانده است. حالا مهاجم بلندقامت پرسپولیس تنها ۴ گل با کریستین اولونگا از الدحیل فاصله دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، شهریار مغانلو در راستای هدفی که توسط کادرفنی پرسپولیس برای خرید وی دنبال شد، توانست در نقش گلزن برتر سرخ‌ها در آسیا ظاهر شود.

شهریار مغانلو که پیش از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا توسط کادرفنی پرسپولیس برای قدرتمند شدن خط حمله این تیم به این تیم اضافه شده بود، توانسته اکنون با چهار گل در صدر گلزنان این تیم ظاهر شود.

مغانلو که بعد از موفقیت در پیکان راهی لیگ پرتغال شد و بعد از نیم فصل حضور در سانتاکلارا به پرسپولیس پیوست، خیلی زود توانست این تیم را در مسیری که در لیگ قهرمانان آسیا دنبال می‌کرد، پیش برود. بعد از سه گلی که این مهاجم بلندقامت مقابل گوای هند به نام خود کرد، برابر الریان در بازی حساسی که سرخپوشان برای صدرنشینی در آن جنگید هم در نقش گلزن ظاهر شد.

این بازیکن اکنون با چهار گل زده در رده دوم گلزنان قرار گرفته و فاصله ۴ گله با کریستین اولونگا از الدحیل را دنبال می کند. باید دید شهریار قادر خواهد بود بعد از صعود تیمش به مراحل بعدی این فاصله را جبران کند و به عنوانی ارزشمند در آسیا دست یابد یا خیر.