شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#امارات#سود#کرونا

شانس بزرگ برای رقیب پرسپولیس ؛ کرونا به ضرر شاگردان گل محمدی و به سود الوحده امارات ؟!

فرار مربی و بازیکنان خارجی گوا از هند در آستانه آخرین هفته لیگ قهرمانان آسیا

فرار مربی و بازیکنان خارجی گوا از هند در آستانه آخرین هفته لیگ قهرمانان آسیا

در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا که پرسپولیس هم در آن حضور دارد، اتفاقی عجیب و تاریخی رخ داد و به دلیل بحران کرونا مربی و بازیکنان خارجی گوا مسابقات را نیمه کاره رها کرده و از هند فرار کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان و مربیان خارجی گوا پیش از هفته آخر لیگ قهرمانان آسیا به خاطر کرونا هند را ترک کردند.

دور پایانی از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، امروز آغاز می شود که در یکی از این دیدارها و از گروه E، تیم فوتبال گوا میزبان این گروه به مصاف الوحده خواهد رفت اما انتشار خبری عجیب ساعاتی پیش از برگزاری این دیدار باعث تعجب علاقه مندان به فوتبال شد.

رسانه ها خبر داده اند که خوان فراندو سرمربی اسپانیایی این تیم به همراه سایر کارکنان و بازیکنان خارجی این تیم، پیش از انجام آخرین بازی گوا در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از هند خارج شده اند. کشور هند تحت موج شدید ویروس کرونا قرار دارد و به دلیل اوضاع وحشتناک این کشور، سایر کشورهای مختلف محدودیت های شدیدی را برای مسافرانی که از هند سفر کرده اند، در نظر گرفته اند و باشگاه گوا نیز پیش از ممنوع شدن پروازها از این کشور، اجازه خروج را به خارجی های خود داده است.

باشگاه گوا نیز با انتشار توئیتی در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت:

به نیروهای خارجی ما از جمله سرمربی و کارکنان توصیه شده است که با توجه به سیاستهای اخیر کشورهای اروپایی و سایر کشورها در مورد مسافران از هند، به عنوان اقدامی پیشگیرانه به خانه خود سفر کنند.

آکشای تندون رئیس و مالک باشگاه گوا با به کار بردن کلمات “فداکاری و خدمت به باشگاه” از خارجی های باشگاهش تشکر کرد و گفت:

این بازیکنان و کادرفنی ۷ ماه است که در قرنطینه قرار دارند. ما از فداکاری و خدماتشان به باشگاه سپاسگزاریم. اوضاع در هند بسیار بد است و بدتر می شود. محدودیت های سفر هر روز در حال اعمال است و نگه داشتن آنها هر روز در اینجا یک خطر است.

او ادامه داد:

آنها می توانستند برای مدت زمان بیشتری اینجا گیر کنند. پروازها بیش از حد رزرو شده و لغو می شود و دلیل آن محدودیت سفرهای جدیدتر از هند است. وقت آن است که برای آخرین مسابقه بدون آنها به میدان برویم. من مطمئن هستم سایر بازیکنان ۱۰۰ درصد توان خود را در زمین خواهند گذاشت.بدین ترتیب پیش بینی می شود گوا امروز مقابل الوحده، خوان فراندو سرمربی خود، خاوی گونزالس کمک مربی، ایوان گونزالس مدافع اسپانیایی، ادو بدیا هافبک اسپانیایی و خورخه اورتیز مهاجم اسپانیایی و احتمالا جیمز دوناش مدافع استرالیایی را در ترکیب نداشته باشد.