شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس بالاخره فیکس شد ؛ سورپرایز گل محمدی برای الریان

اولین حضور فیکس فرشاد فرجی در ترکیب پرسپولیس

فرشاد فرجی ، مدافع جدید پرسپولیس که به علت بیماری کرونا مدت زیادی از تمرینات دور بود ، در بازی با الریان قطر بالاخره فیکس شد .

فرشاد فرجی ، مدافع جدید پرسپولیس که به علت بیماری کرونا مدت زیادی از تمرینات دور بود ، در بازی با الریان قطر بالاخره فیکس شد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد فرجی امروز به عنوان یکی از بازیکنان اصلی تیم پرسپولیس در دیدار آسیایی به میدان خواهد رفت. او که پیش از این با تیم پدیده (شهرخودرو) راهی لیگ قهرمانان آسیا شده بود، پس از یک حضور در ترکیب پرسپولیس در لیگ برتر، حالا برای اولین بار در لیست آسیایی این تیم قرار گرفت و به جای سیدجلال حسینی به میدان خواهد رفت.
نکته مهمی که باید درباره حضور فرجی در ترکیب پرسپولیس گفت این است که این بازیکن قرار بود از ابتدای بازی ها به همراه سرخ پوشان در هند حضور پیدا کند اما به دلیل ابتلا به بیماری کرونا مجبور به حضور در قرنطینه به جای بازی های آسیایی شد.
سرخ پوشان که تا ساعتی دیگر آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را آغاز خواهند کرد در دیدار برابر الریان از ترکیب دو نفره فرشاد فرجی و محمد حسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی استفاده می کنند.
شاگردان گل محمدی تاکنون موفق به کسب ۱۲ امتیاز شده اند و صعودشان به مرحله بعدی این بازی ها قطعی است اما بازیکنان لوران بلان به دلیل نتایج ضعیفی که در این دوره از رقابت ها دریافت کردند در قعر جدول رده بندی گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ جا خوش کردند.