شهر خبر

بخشش دانشگر پس از لیگ قهرمانان آسیا

بخشش دانشگر پس از لیگ قهرمانان

تهران-ایرنا- به نظر می‌رسد پس از بازگشت استقلال از عربستان به ایران «محمد دانشگر»‌ از سوی «فرهاد مجیدی» بخشیده شده و بار دیگر فرصت حضور در تمرینات این تیم را پیدا کند.

به گزارش مشرق، تبعات اتفاقات و حاشیه‌های دیدار استقلال و پیکان در چارچوب جام حذفی برای محمد دانشگر ادامه دارد. مدافع استقلال که با فرشید اسماعیلی و بهزاد غلامپور درگیری لفظی پیدا کرده بود، از سوی فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد تا این روزها به جای حضور در عربستان، در تهران به انجام تمرینات اختصاصی بپردازد.

در هفته‌های گذشته تمام تلاش‌ها برای بخشش دانشگر به بن‌بست رسید تا او از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شود.

حال در روزهایی که آبی‌پوشان تهرانی در عربستان به سر می‌برند، اخبار جدیدی از این بازیکن به گو ش می‌رسد. گفته می‌شود دانشگر چند روز پیش در رفتاری قابل ستایش، تهران را به مقصد سبزوار ترک کرد تا با هوادار نوجوان استقلال که از سوی چند طرفدارنمای پرسپولیس مورد آزار و اذیت  قرار گرفته بود، دیدار کند. این موضوع باعث شده تا در آینده‌ای نزدیک این بازیکن مورد عفو مجیدی قرار بگیرد.

مجیدی وقتی از حرکت ارزشمند دانشگر باخبر شد، این اقدام را مورد تقدیر قرار داد تا در ادامه، تلاش‌های اطرافیان وی برای متقاعد ساختن سرمربی استقلال به بخشش دانشگر جدی‌تر از قبل شود.

به نظر می‌رسد پس از بازگشت استقلال از عربستان به ایران دانشگر با شرایط ویژه و عذرخواهی رسمی، جواز حضور در تمرینات استقلال را پیدا کند تا دوران محرومتیش به پایان برسد.

منبع: ایرنا