شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ قهرمانان آسیا

دوئل تیم های بدون باخت در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش منیبان؛ آخرین دیدار تراکتوری ها در این دوره از مسابقات باید برابر الشارجه امارات برگزار شود و جالب این هم تراکتوری ها و هم اماراتی تنها تیم هایی هستند که در این دوره از رقابت ها کماکان شکست ناپذیر نشان دادند و حالا باید روبروی یکدیگر به میدان بروند.

این بازی در حالی برگزار می شود که دیدار رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید نتیجه ای که می توانست در بازی برگشت هم به دست بیاید اما حرف های سرمربی الشارجه کمی تراکتوری ها را امیدوار کرده تا بتوانند با حملات بیشتر به دروازه حریف برسند. سرمربی الشارجه تلویحا گفت که این تیم در بازی برابر تراکتور با بازیکنان جوانتر به میدان خواهد رفت و در این باره ادامه داد: ما سعی می کنیم در این بازی (که صعودمان به مرحله بعدی قطعی است) بازیکنان جوان مان را تربیت کنیم و مسئولیت هایی به آنها بدهیم و در زمانی که نیاز داریم بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

با این حساب اگر تراکتوری ها کمی هجومی تر از قبل بخواهند به میدان بروند و سرمربی تیم الشارجه نیز با تعدادی از بازیکنان جوان و باتجربه به آماده سازی تیمش ادامه دهد، نه تنها تراکتوری ها می توانند کماکان شکست ناپذیر بمانند که حتی امکان پیروزی بر حریف را هم خواهند داشت.